#Back2School: Skeleton

16:15

Na wstępie chcę was przeprosić, ponieważ mam do dodania jeszcze zaległe zdjęcia z Goslar i Berlina, ale zrobię to dopiero w przyszłym tygodniu, musicie mi wybaczyć.
A jak szkoła? Minęły pierwsze dwa dni, a ja już mam dość. Po szkole najchętniej położyłabym się spać. Ale niee! Nauka, zadania domowe...Ugh, taka kolej rzeczy niestety, ale niedługo wakacje. Ten rok szkolny minie mi zapewne tak szybko jak zeszły, a później już 3 gim i testy! Nie wierzę!
Postanowiłam, że zrobię taką mini serię z outfitami szkolnymi na blogu :). Co wy na to?
Dziś pokażę wam sweter, o którym marzyłam już jako 11-letnia dziewczynka, a mianowicie jest to sweter z motywem żeber i kości! Pan z plastyki stwierdził, że jestem już gotowa na halloween haha :P A jak już mowa o nauczycielach, to dowiedziałam się, że moje (jak na razie tylko) 2 nauczycielki wiedzą o moim blogu i you tubi'e hahaa. Jeśli któraś z Pań to czyta, to pozdrawiam serdecznie! :P







 | creepers- Primark | socks- china market |
| sweater- CLICK | leggings- H&M | backpack- Cropp |

You Might Also Like

18 comments

  1. Fajny sweter, rzeczywiście idealny na Halloween XD
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten sweter jest świetny !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter ♥

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter, faktycznie idealny na Halloween ((-:

    happyfruitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sweter, choć trochę nie w moim stylu :) Za to zakochałam się w twojej fryzurze *.*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest cudowny, a na tym 2 zdjęciu (w sensie na 1 zdjęciu ale to po prawej XD) wyszłaś prześlicznie!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo fajny sweterek, ja także zawsze o takim marzyłam <3
    Haha, to fajnie, że Twoje nauczycielki czytają Twojego bloga :)
    Przynajmniej są pewne tego, co robisz w wolnym czasie, nie mają wątpliwości, że spędzasz go na blogowaniu, youtubowaniu, a nie np. na przesiadywaniu z nie wiadomo jakim towarzystwem :)
    Jesteś śliczna i kocham Cię!

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter jest cudny! *o* Plecaczek tez masz cudny!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/ideas-for-autumn-sheinside.html
    POKLIKASZ W LINKI? PROSZĘ, TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY! (wszystko będzie sprawdzane, bardzo chcę utrzymać tę współpracę)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny sweter,bardzo ładnie ci w tej długości włosach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega słodkie zdjęcia ci wyszły i fajnie wyglądasz w tym sweterku :)

    maseeelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sweterek. Zdjęcia świetne! U mnie tak samo zadania domowe i wgl...
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są prześliczne *.*
    Sweterek podoba mi się, ale osobiście bym go nie założyła, bo trochę nie jest w moim stylu ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter genialny i z pewnością nadaje się na halloween xD
    U mnie z zadaniami domowymi nie jest aż tak źle, ale zapowiedzieli nam już 4 lub 5 sprawdzianów.
    Też jestem w 2 gim, i też nie wierzę, w to, że już za rok będzie trzeba pisać testy.

    malinowynotes.blogspot.com
    lub
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny ten sweterek <3
    uwielbiam takie motywy :))
    haha, też nie wierzę że jestem już w 2 gim, nadal czuję się jako pierwszak XD

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweter jest świetny!

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny plecak!
    Stylizacja jak zwykle prześliczna!
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie naszczęście nikt z nauczycieli nie czyta mojego bloga uff! :* śliczne zdj i śliczny sweter
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram