II oficjalny zlot fanów Eweliny Lisowskiej

23:04

W niedzielę w Brzegu odbył się II oficjalny zlot fanów Eweliny Lisowskiej. I od razu mówię, nie nie jestem fanką, ale stwierdziłam, że skoro jest okazja, a lubię jej muzykę to czemu by nie pójść? W dodatku miałam pierwszeństwo wejścia i udało mi się wemsknąć jeszcze na próbę. Ewelina na żywo jest bardzo miła, ma mega podejście do fanów, było wiele konkursów (w jednym nawet wygrałam jej najnowsza płytę) także opłacało się pójść. Nie odbyło się też bez śpiewania z nią na scenie. Była mega zabawa! Nagrywaliśmy też fan video, które pojawi się (w jeszcze nieznanym terminie) na oficjalnej stronie Eweliny. I tak, zdaję sobie sprawę z tego, że zdjęcia są poruszone, ale mój aparat oszalał, więc nie miałam możliwości zrobienia lepszych zdjęć..
Huh, trochę się rozpisałam. A co do outfitu, to już coraz bardziej jesiennie....



 --------------------------------------------------------------------------
|sweater-CLICK|pants-CLICK|backpack-second hand|shoes-CCC|

------------------------
Ostatnio zamówiłam też mały prezencik dla mojej siostry, który możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach! :)
|dress-CLICK|

You Might Also Like

16 comments

  1. Sliczne zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie jestem jakas jej wielka fanka, ale jakbym byla na twoim miejscu to rowniez skorzystalabym z takiej sytuacji :)
    piekna czerwona sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny sweter i sukienka xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ssuper
    Zapraszam na post !
    Jestem chora tak więc mam czas na odwdzięczanie się !
    http://cetrin-blog.blogspot.com/2014/10/chora-c.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pewnie bym poszła, bo czasami jej słucham, a z tego co piszesz to fajna sprawa :D Bardzo podoba mi się ten bardziej jesienny outfit jak i sukienka dla siostry, piękna :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym poszła na takie spotkanie i występ. Lubię Jej piosenki, a z tego co wiem - jest bardzo sympatyczną osobą. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter i ciekawe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny blog, tylko nagłówek mi się nie podoba^^
    A sweter świetny;)
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cenię Ewelinę, więc zazdroszczę okazji :)
    Super sukienka dla siostry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pewnie też bym poszła, uwielbiam takie zloty, można wtedy poznać kogoś inaczej niż np w tv.
    Świetny sweterek i piękna sukienka dla siostry.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś spotkałam Ewelinę i nawet mam z nią zdjęcie! ^^
    super masz ten sweterek <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i instagram! Jesteś piękna i masz super styl. ✌️💕👌💕
    Zapraszam do mnie:
    xxjulyy.blogspot.com 💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę spotkania, śliczne spodnie <3

    http://bynatallia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram