Idealny jesienny wieczór...

17:19

,,Idealny jesienny wieczór, to taki spędzony pod kołderką, z zapalonymi świecami yankee candle, kubkiem gorącego kakao i ulubioną książką.....''

Nie. Nie w moim przypadku. Nie jestem jak 50% blogerek, które tak spędzają [a przynajmniej opisują] swoje idealne wieczory. 
Owszem, lubię je spędzać w moim łóżku, ale nie z książką. Wolę siedzieć tam z laptopem, z zapalonymi zwykłymi biedronkowymi podgrzewaczami,ubrana w najwygodniejsze ''szmatki'' i popijając zwykłą angielską herbatę earl gray. Tak właśnie wygląda mój idealny wieczór.





| sweatshirt-CLICK |

A jak wygląda Twój idealny, jesienny wieczór?

You Might Also Like

29 comments

  1. Mój idealny wieczór to spędzony przy książce, lub na ćwiczeniach.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny wieczór...z Internetem, książką i czymś ciepłym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój także tak wygląda, tylko ja niestety mam komputer stacjonarny :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne zdjecia, moj wieczor tez tak wyglada
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak Ty. Nie jestem jak 99% innych blogerek!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tak samo. Łóżko, laptop, książka, świeczki ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, na większości blogów można przeczytać, że idealny wieczór to wieczór z książką, blebleble...
    ja też uwielbiam siedzieć z laptopem i oglądać jakieś filmy :D
    świetna bluza!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda podobnie jak twój, jednak lubię zapachowe świeczki (nie koniecznie za 100 zł) mogą być to świece zarówno za 10 ponieważ pachną tak samo. Laptop czy książka? Zdecydowanie laptop w moich ulubionych dresach!
    http://maya-maay.blogspot.com/ zapraszam na nowy post u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obojętnie jak, byle w cieplutkim łóżeczku haha
    ODDAWAJ BLUZĘ! Jest cudowna! :)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, w moim przypadku jest tak, że niby bardzo lubię czytać książki, a i tak kończy się komputerem.
    Genialna bluza!
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, bluza ♥ zamawiam;**
    hmm... mój idealny wieczór? haha bardzo podobnie! :D
    twój blog jest mega, podobnie jak insta :)) no idealna jesteś no♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. uczywiscie kubek ze starbucks'a :D
    Ja najchętniej przespałabym cały dzień


    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój idealny wieczór to po prostu wieczór spędzony na luzie, kiedy nie muszę się niczym przejmować!
    Lubię wieczory z dobrą książką, filmem czy, z filiżanką herbaty, przykryta kocem :). Masz cudowną bluzę, kochana :*.
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie to nie mam jakieś jednego, idealnego sposobu spędzania wieczorów. Ostatnio najchętniej gadam z rodziną lub oglądam z nią jakiś film, albo sama oglądam seriale, czytam książkę lub uzupełniam Zniszcz Ten Dziennik :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny jesienny wieczór? Hmm, jestem typowa, ale cóż - lampion/świeczka, muzyka, laptop i mogę żyć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja spędzam mój idealny wieczór z herbatą i zksiążka ale bez żadnych świeczek haha
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój wieczór wygląda tak jak twój na zdjęciu ,ja +komputer :D

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój idealny wieczór to leżenie w piżamie pod kołderką z telefonem oglądając seriale haha :D
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że przynajmniej ty się do tego przyznajesz i piszeszprawde :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też wolę siedzieć nie z książką (bo nie lubię czytać) tylko przy komputerze bo niestety nie mam laptopa :/
    byle jakie ubrania, najzwyklejsza w świecie herbata i coś do jedzenia :) no i świeczki oczywiście! albo woski :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wygląda mój idealny wieczór? Raczej jak by wyglądał. Zapewne najpierw bym wzięła długą kąpiel z jakimiś fajnymi płynami czy olejkami. A później bym wskoczyła w piżamkę, do łóżka z herbatą w ręku i tak bym przeglądała wszystkie możliwe stronki do póki by mi się nie chciało spać. Tak, tak zdecydowanie bym wyglądał mój idealny wieczór. Ale zazwyczaj wieczorem kończę lub zaczynam robić prace domowe czy coś powtarzam do szkoły. Czasami w weekend udaję mi spędzić wieczór prawie tak jak wcześniej opisałam.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też milej spędzam wieczór siedząc za kompem niż czytając książkę.. :')

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój idealny wieczór? W łóżku z herbatką i z serialem. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój idealny wieczór... hm, różnie to bywa z moimi wieczorami, ale chyba najbardziej lubię te z laptopem i włączonym anime, lub z książką w ręku. Bez herbatki oczywiście się nie obejdzie.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia i cudowna bluza <3
    Zapraszam do siebie- http://callitwhateverx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna to jest ta bluza! haha
    Pozdrawiam :)
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie taki sam jak Twój tyle, że zamiast laptopa mam tablet, hahah xD
    Jak zawsze idealna! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Też chyba jestem w tych blogerkach, które zdecydowanie bardziej wolą przesiedzieć wieczór pod kołdrą z laptopem haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram