2 years

12:00

Nie wierzę! 2 lata na tym blogu....
Jak szybko to minęło! Dopiero co świętowałam rok bloga, a tu już drugi? Mam nadzieję, ze nie ostatni...
Może to dziwne, ale ja nie znam dokładnej daty założenia mojego bloga. Nie widziałam sensu w zapisywaniu sobie jej, ponieważ sądziłam, że to całe pisanie znudzi mi się po miesiącu, jak to zwykle bywało...
A do pierwszego posta się nie cofnę, ponieważ w sierpniu 2013 usunęłam wszystkie stare posty, zamiast przywrócić kopię roboczą. No cóż, młoda byłam-i głupia! :)
Ale wiadomo, popełnia się błędy. Jednak pamiętam dokładnie, że był to grudzień 2012. Ach, jaka piękna data!
A teraz trochę wspominek!
Pierwszą nazwą bloga, na którym aktualnie się znajdujecie było ''Cappucino-life'' haha, sama nie wiem czemu:). Po kilku miesiącach-znudziło mi się i tak narodziły się ''czarne-chmury'' (ktoś je jeszcze pamięta? ;')) Następnie ''zollly'', które towarzyszyło mi do niedawna, a teraz-DARLSIC.
Wiele osób pyta się mnie co to znaczy. Ale wiecie co? Tak na prawdę, to nie znaczy nic! Kompletnie nic, po prostu mieszanka literek:) Taki sposób na nazwy jest najlepszy i najoryginalniejszy. I jeszcze jedno, darlsic czytamy darlsik, po prostu bardziej po angielsku :)
W ciągu tych dwóch lat osiągnęłam:
-920 obserwatorów, chciałabym podziękować osobiście każdemu z osobna, ale niestety, jest to niemożliwe, dlatego powiem tylko tyle: DZIĘKUJĘĘ!
-231,704 wejść, wow, niesamowita liczba! ♥ 
-3 współprace, z czego 2 stałe i jedna rozpoczynająca się! Pewnie teraz sobie myślicie ''łeee, jaka materialistka'', ale nie! Chodzi mi po prostu o to, że firmy doceniają moją pracę, serce włożone w prowadzenie tego bloga itp. Bo chyba firmy nie współpracuję z byle kim? :)
W ciągu tych dwóch lat, dzięki tej stronie poznałam kilka osób. Jedne okazały się fałszywe, a z drugimi utrzymuję kontakt do dziś!
Chciałam wam ogromnie podziękować za te wspólne 2 lata, za to, że mnie wspieraliście!
Bo gdyby nie wy-ten blog nie istniałby teraz!
Nie wiem co mogę powiedzieć, więc powiem po prostu:
DZIĘKUJĘ! :)

You Might Also Like

15 comments

  1. Powodzenia Zosiu w kolejnych latach! Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulecje 2 lat! Pisz dalej, ponieważ kocham twoje posty :)
    Czytam od początku "czarnych chmur"
    Mój Blog <-Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że zostaniesz z nami jeszcze bardzo długo! Zdjęcia jak zawsze super. Powodzenia w kolejnych latach.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że bloga będziesz prowadzić jeszcze długo, długo, bo wiele osiągnęłaś :)
    życzę Ci dalszych sukcesów
    przypominam, iż zmieniłam adres bloga z soooooooooswagkocie.blogspot.com na http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak dawno tu nie byłam. Ostatnio ogólnie odsunęłam się od blogosfery. Powodzenia w dalszym pisaniu bloga Zosia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym prowadzenia bloga, dużo osiągnęłaś. Obyś poprowadziła go jeszcze następne 10 lat :D Piękne zdjęcia.

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego, dopiero zaczynam ;)
    http://unnaturalmess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i życzenie powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i wiele sukcesów przy tym. Zdjęcia oczywiście śliczne jak zawsze. ;* ;)
    --------------------------------------------
    http://jula-julie.blogspot.com - blog został wznowiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Zosiu! Dwa lata to naprawdę kupa czasu! Wielkie gratulacje! Z tego, co osiągnęłaś możesz być naprawdę dumna! Życzę Ci jeszcze większych sukcesów, wytrwałości i cierpliwości do bloga. I oczywiście jeszcze wielu, wielu lat z nami :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z Tobą od początków "czarnych-chmur" :D
    uwielbiam Twojego bloga!
    Gratuluję sukcesów i życzę dalszych oraz żebyś była z nami jak najdłużej!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie pamiętam dokładnej daty założenia bloga :D
    Gratuluję tylu sukcesów i wytrwałości! ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pamiętam datę założenia bloga ;)
    Najlepszego, oby blog się dalej rozwijał ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No to gratuluję, dużo osiągnęłaś przez te dwa lata :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości, dużo osiągnęłaś. Oby tak dalej! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację ;3
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram