26 DECEMBER

00:47

Święta, święta i po świętach..
Pewnie od razu będziecie pytać co dostałam?
Od rodziny pieniądze i słodycze, na wigilię klasową zniszcz ten dziennik, od moich dziewczyn książkę, lampki, żele pod prysznic, bransoletkę, naszyjnik i świeczki. W sumie takie ''gadżety'', ale bardzo za to dziękuję! ♥ Zdjęcia są właśnie z 26/12/2014. Poszłam na nie z Nacią, której zamówiłam kurtkę. W sumie bez okazji. Niestety, kurtka nie trafiona, ponieważ jest dość cienka:(( Ale idealnie nada się na wiosnę! :)
A na moim kanale już niedługo nowa seria! :)




| parka- CLICK |





| parka-CLICK |

Prawdopodobnie jest to już mój ostatni post w 2014, więc chciałabym życzyć wam udanego sylwestra i wspaniałego 2015 roku! :*
Xoxo, Z.

You Might Also Like

16 comments

  1. Jak zwykle zdjęcia świetne a parka prześliczna. Dziękuję za życzenia ;*
    margolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia
    ;3
    Karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurtka :) i zdjęcia również
    też życzę Tobie udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://czarnetrzewiki.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! ZAPRASZAM DOO MNIEE! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają takie kurteczki ;d
    Życzę, aby ten rok był cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest naprawdę śliczna, ale mrozów już w sumie nie ma, więc będziesz mogła w niej częściej chodzić :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę czytajcie posty dokładnie:)
      Napisałam, że kurtka jest mojej przyjaciółki ;P

      Usuń
  8. Naprawdę śliczna kurtka:) :*
    Nominowałam Cię do wzięcia udziału w zabawie:* Szczegóły u mnie na blogu:)
    domini45.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kurtki, zazdroszczę jej dla Twojej przyjaciółki :). A zdjęcia jeszcze lepsze!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne kurtki! najlepszego w nowym roku :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest super, prezenty które dostałaś też :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super notka i masz bardzo fajną kurtkę :*
    http://meedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kochana :( :*

    coolest-angels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fotografka !!! <3 :****

    zapraszam na almusia203.blogspot.com
    !!! Kocham SOŚKE !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram