santa claus

13:42

Czytelnicy mojego bloga są raczej w takim wieku, że wiedzą, że Św. Mikołaj nie istnieje i tak naprawdę rodzice przynoszą nam prezenty?
Mimo to, ja nadal ''udaję'', że w niego wierzę i co roku piszę list. To już taka mała tradycja. A po za tym wtedy rodzice mogą się zasugerować:)
Jedni obchodzą to święto i dostają wypasione prezenty, typu lustrzanka, telefon. Inni nie dostają nic.
Ja jednak nie otrzymuję drogich rzeczy. Rodzice obdarowywują mnie zazwyczaj jakimiś drobiazgami i caaałym worem słodyczy. I mi to wystarcza:) Lubię ten zwyczaj, kiedy budzę się rano, a obok łóżka widzę cały wór słodyczy i kilka drobiazgów, podoba mi się to. Pewnie większość z was dostała ''Zniszcz ten dziennik''? Ach, skąd ja to wiedziałam ;)
--------------------------------
W tym roku od rodziców dostałam skórzany portfel, perfumę Avril Lavigne ,,Black Star'' oraz neonowe zakreślacze, o których ostatnio sobie myślałam, i nie wiem jak rodzice wpadli na pomysł kupienia mi ich:o
Ale nie mogłam też zapomnieć sama o sobie i z okazji mikołajek kupiłam sobie martensy!:) Kocham je, nadają się idealnie na jesień/zimę. W dodatku przyszły trochę za duże, więc jak założę grubą,frotkową skarpetę, nie będą mnie ściskać, a będzie mi cieplutko! ♥





tak, tak, bawiłam się manualem :D




 A wy co dostaliście od Świętego Mikołaja? :)

You Might Also Like

13 comments

  1. ja dostałam książkę, szczotkę gumki do włosów i słodycze :) wesołych mikolajek xx

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te same zakreślacze;) są super
    A dostałam słodycze jak zwykle na mikołajki to wystarcza:)
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś świetne rzeczy! :) Ja dostałam kilka słodyczy, skarpetki i majtki świąteczne :D

    navyapparel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty! Ja też zawsze dostaję drobiazgi i jakieś słodycze. A w tym roku dostałam grube, zakolanówki, zwykłą białą bluzkę i słodycze + wczoraj od przyjaciółki dostałam książkę "w śnieżną noc", bo mnie wylosowała na mikołajki klasowe. Jaki śliczny kotek.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te twoje martensy :).
    Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania (na samym dole) mojego bloga: http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i prezenty i oczywiście Ty Zosiu, jejciu te zdj są takie perfperf :(

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też wystarczają drobiazgi, w tym roku dostałam wór słodyczy, ramkę na zdjęcia i portfel ;) śliczne zdjęcia <3
    blog-niedzwiadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nic nie dostałam :3
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam mase słodyczy
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam.
    zuzaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku o nie prosiłam, bo stwierdziłam, że nic mi nie potrzebne. Dlatego rodzice kupili mi baterię do laptopa, która była już z resztą na wyczerpaniu :D Podobno mama ma mi coś jeszcze dokupić!
    Bardzo ładnie wyglądasz na ostatnim zdjęciu! Widzę, że fajne prezenty dostałaś ♥ http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/magic.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawy manualem świetnie Ci wyszły! ;)
    Świetnie wyglądasz na zdjęciach :) Ja dostałam słodycze i pieniążki.
    Mój Blog <-Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie dostałam "Zniszcz ten dziennik" :)
    Dostałam słodycze.
    Jeżeli chodzi ogólnie o święta czy mikołajki to dostaje zazwyczaj drobiazgi oraz słodycze.
    Czyli podobnie jak ty.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram