10 JANUARY

16:40


BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE BLOG ROKU 2014! JEŚLI CHCESZ ODDAĆ NA MNIE GŁOS-KLIKNIJ TUTAJ:)



Kalendarzowa zima, a śnieg trzymał się u mnie zaledwie tydzień. W sumie dobrze, nie lubię mrozów, bo trzeba ubierać wtedy milion swetrów, grubą kurtkę i i tak jest zimno. A w dodatku nie można nosić spódniczek, które uwielbiam. Na szczęście dziś było około 10 stopni Celsjusza, więc mogłam pozwolić sobie na moją ukochaną tennis skirt. Padał deszcz, przez co wszyscy ludzie na ulicy patrzyli się na mnie, ale who cares!
No i muszę wam powiedzieć, że jestem zakochana w moim nowym pink fluffy sweater, który widzicie na tych zdjęciach. Jest taki mięciutki, w moim ulubionym kolorze i fasonie. Love it. 
Postanowiłam też dodawać angielską wersję w każdym z postów, ponieważ zauważyłam, że mam dużo wejść z zagranicy:) Zdaję sobię sprawę, że mój angielski nie jest perfekcyjny i zdarzają mi się błędy, ale nie jestem perfekcjonistką:) Ps. tak, czasami wspomagam się tłumczem:p

Calendar winter, and the snow was just a week. Actually, I don't like cold weather, because then you have to dress a million sweaters, thick jacket and it's still so cold. And you can't wear skirts, which I love. Fortunately, today was about 10 degrees Celsius, so I could wear my beloved tennis skirt. It was raining, so that all the people on the street looked up at me, but who cares!

Well, I must tell you that I am in love with my new pink fluffy sweater that you see in these photos. There is a soft, in my favorite color and fashion. Love it.
I decided to add english wersion of my post, becouse i noticed that the i have a lot of input from other countries.
And i know, my english isn't perfect, because i'm not perfect. 
Ps. sometimes i'm using google translate so hahahahaha..
 | choker-gift |
 | bae bracelet-DIY | choker one-gift |
| sweater-CLICK | skirt-CLICK | bacpack-CLICK | shoes-stylowebuty.pl |

You Might Also Like

15 comments

  1. Jeju wszystko takie śliczne ♥

    http://ikiwi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz! *_* Świetny sweter. Jeśli chodzi o mnie to ja uwielbiam zimę.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz. U nas śnieg był krótko, ale dziś gorąco :)
    Chocker mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post a w zdjęciach się zakochałam ! Obserwuje, nie dla rewanżu, dlatego że blog bardzo ciekawy a poza tym w moim stylu. Trochę grunge, trochę kawaii! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zdjęcia w takiej scenerii! są cudowne :) bardzo lubię kolor różowy, więc to może dlatego haha :)
    a ja właśnie chcę jakoś zimę i mróz... nie wiem nawet czemu, bo nigdy jej nie lubiłam za bardzo :)
    cudowny outfit :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taki świetny styl!<3
    Strasznie spodobał mi się plecak i sweterek! Zamówiłam ostatnio podobne butki :*
    No i buzi <3 hahah :D
    Dorey Blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ♥
    A w spódniczkach, czemu nie! wystarczy ubrać cieplusie zakolanówki i gotowe! ;)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek.<3 c;
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, zakochałam się w tym outficie! Świetny. Twoje zdjęcia są coraz lepsze, idziesz w dobrym kierunku :).

    emiemaila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! Zakochałam się w spódnicy! <3

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wygladasz, idealnie dobrane tlo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram