14 JANUARY

17:23

Czas w gimnazjum płynie tak nieubłagalnie szybko. W podstawówce zawsze to wszystko się tak ciągnęło, zanim święta, ferie, a co dopiero wakacje.. A tutaj? Zanim się obejrzę, a już koniec 1 półrocza! Czując to samo w 1 gimnazjum, myślałam, że to chwilowe, bo ekscytacja nową szkołą etc., ale jednak nie. Dopiero co narzekałam, że niedługo do szkoły, że wakacje się kończą, a tu już styczeń. Masakra.
Odbiegając od tematu, muszę wam powiedzieć, że mam bardzo kochaną przyjaciółkę. Mieszka kilka ulic dalej, a wiedząc, że uwielbiam list sama mi taki wysłała! Haha głupiutka ♥♥♥ Pozdrawiam Nacię oczywiście!

Ach, no i zgłosiłam się do bloga roku! Nie mogę doczekać się etapu głosowania. Stwierdziłam, że mam małe szanse, bo jak przeglądałam blogi z kategorii ''blogi nastolatków'' to na mojej twarzy wymalowało się tylko ''wow''. Dlatego nie biorę tego tak dokładnie na serio, tylko jako zabawę. Może się uda, może nie. Będę się starać, aczkolwiek wiadomo, jedni lubią mnie mniej, drudzy bardziej.
Ach, tutaj link: KLIK

Time in gymnasium flows very quickly. In elemtary school it was a long way to the christmas, winter holidays, summer holidays. And now? Before i watch it's the end of 1 half-year.
When I felt it in the 1st class, I thought it was temporary, because the excitement new school etc. but it's not! Now it's january. Omg.
I have to tell you i have a lovely friend. She lives a few streets away from me. She knows that the I love letters, and she decided to send me one! haha dumb ♥♥♥ xoxo for Nacia! 









 | shoes-CLICK |
 | ring-gift from my coolest angel |

| sweater-CLICK | skirt-nn | shoes-CLICK |

You Might Also Like

11 comments

  1. Powodzenia w blogu roku! :D Z chęcią zagłosuje ;))
    super wyglądasz *.* genialne buty!
    dołączam się do pytania wyżej - skąd ta figura? :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosuję !
    Śliczny sweterek i buty ♥

    http://ikiwi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też czas mina strasznie szybko, co nie do końca mi odpowiada :(
    Na pewno zagłosuję, twój blog jest inny i bardzo ciekawy, uwielbiam ♥
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę w blogu roku! Ja też to biorę jako zabawę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, oczywiście, zagłosuje na Twojego bloga. Podoba mi się w nim to, że nie jest taki jak wszystkie! :)

    cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super buty <3
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze. Perfekcyjna stylizacja. + Urocza kicia.

    - dead-babydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię CB bardziej !!! Niż wszyscy 💕💕💕 posesja na twoim punkcję już od twojego zollyvlog a jak wiedziałam ze przerwałas o jej !!! To sie u mnie działo !!! 😘❤️ ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram