Tolerancja.

22:25

Witajcie po '''dość''' długiej przerwie od postu typowo pisanego. W rekompensacie mam dla was dziś post tematyczny o tolerancji. Jednak nie chodzi mi dziś o tolerancję do homoseksualistów, czy innych religii, lecz tolerancję osób ''innych'', osób inaczej wyglądających. I uwierzcie, jestem jedną z tych osób, która wie o tym dużo.
Jak doskonale wiecie mam zupełnie inny styl niż ''wszyscy''. Po prostu nie lubię być pospolita i lubię wyróżniać się z tłumu. Wiele razy byłam wyśmiewana z tego powodu. Tu się śmiali z mojej ''obroży'', tutaj z moich platform, plecaczków, swetrów. Po pewnym czasie zaczęli czepiać się WSZYSTKIEGO. Do dziś nie wiem co przeszkadzało tym ludziom w moim wyglądzie, ponieważ skromnie mówiąc podoba mi się styl w jakim się ubieram, podobam się sobie i to jest najważniejsze. Skoro tak bardzo przeszkadzał im mój wygląd to czemu nie przeszli obok niego obojętnie, tylko zawsze muszą coś ''dogadać''?
Nie znam odpowiedzi na to pytanie, nigdy nie wyśmiewałam się z czyjegoś stylu, ponieważ wiem, że każdy ma prawo ubierać się jak mu się podoba.
 Kojarzycie może timberlandy na platformie z najnowszego filmiku? Kiedy idę w nich po ulicy WSZYSCY patrzą się na nie. Dorośli, młodzi, dzieci. Ale kto by się tym przejmował? Taka reakcja ''ludzi z zewnątrz'' sprawia, że będę nosić te buty z jeszcze większą dumą. Najśmieszniejsza jest właśnie reakcja dorosłych, bo myślę, że jako osoby dojrzałe powinny one przejść obok nich obojętnie, a nie wytykać palcami i chichotać na boku. Serio, dorośli ludzie?
Czy ludzi po prostu tak bardzo boli to, że ktoś ma inny styl? Nie mogą zająć się sobą, muszą plotkować, muszą wytykać palcami, śmiać się, a sami nie widzą swoich wad i tego jak okropnymi ludźmi są śmiejąc się z wyglądu innych. 


| my sis coat-CLICK |
| chokers-allegro | jacket-thrifted | top-KiK | skirt-CLICK | scarf-CLICK | socks-primark | shoes-sinsay |

Rada dla was:
Ubierajcie się jak chcecie i jak lubicie nie zważając na komentarze innych! Kto by się przejmował ich opinią:)
 Napiszcie mi w komentarzach, czy lubicie tematyczne posty, bo nie wiem czy mam je robić!

Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

48 comments

  1. Naprawdę świetnie wyszedł Ci ten post :))
    Masz zupełną rację - każdy ma prawo ubierać się tak jak chce i nie rozumiem, czemu ktoś miałby się śmiać z czyjegoś stylu. A dorośli? Już zupełnie. Chyba robią to z zazdrości, że ty masz odwagę, żeby ubierać to co chcesz, a oni zawsze zważają na to "co powiedzą innni".
    Ja przez długi czas wstydziłam się czegoś ubrać, bo bałam się reakcji ludzi, ale tak naprawdę to ty dałaś mi motywację do tego, by się nie bać swojego stylu. Jesteś motywacją!
    Genialny post! Najlepszy jaki dotychczas się pojawił, naprawdę szacunek!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! To bardzo popularny ostatnio temat.
    dolly-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najwięcej postów tematycznych! Ten wyszedł Ci naprawdę fajnie, z chęcią go przeczytałam. A zdjęcia jak zwykle świetne :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja!
    A co do notki masz rację !

    www.meedgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100 procentach się z tobą zgadzam! Ze mnie też się czasem wyśmiewają kiedy założę coś innego niż wszyscy ale staram się tym nie przejmować, przywykłam do tego. Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne, a twoje buty *u*
    margolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to bardzo podziwiam Cię za to, że ubierasz się tak jaj tobie się podoba i nie przejmujesz się opinią innych. Mnie osobiście to bardzo denerwuje, gdy ide, a za plecami słysze milion słów na temat mojego wyglądy. Niestety chyba takie są uroki Polski i jedyne co można zrobić to zlekceważyć te negatywne opinie.
    Co do postów tematycznych to z chęcią przeczytam takich więcej w twoim wykonaniu, ten naprawdę genialnie ci wyszedł i dodał mi motywacji, by ubierać się ja mi się podoba, a nie innym.
    xoxo aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, tacy dorośli...... to po prostu ludzie, ktoś ma inny styl- wyróżniający się to masakra normalnie....
    tatto choker bardziej przypomina tatuaż a nie obrożę. ps. co do tych butków w tej stylizacji SUPER - mam takie same xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twój styl, dlatego dobrze, że nie zmierzasz go zmienić :)
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twój styl, w sumie mój jest podobny i kiedy idę korytarzem w szkole to codziennie z trzy osoby mówią "fajna obroża" na mojego tattoo chokera, ale w sumie się tym nie przejmuję.
    Muszę sobie kupić tą tennis skirt:)
    Rób więcej takich postów, są świetnie!

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobał i podoba twój styl, nie rozumiem innych kiedy wyśmiewają się z odmiennego stylu innych osób. Dobrze że się tym bardzo nie przejmujesz :*
    Widziałam ostatnio te trampki w sinsay, miałam ochotę je kupić-wyglądają świetnie! <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. twój styl jest genialny, i szkoda słów na ludzi którzy tak się zachowują.
    A co do posta to możesz takie robić częściej bo miło się je czyta <3
    czyps.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek właśnie dlatego, że masz inny styl.
    Po prostu jesteś moją inspiracją i cieszę się, że nie zwracasz uwagi na "wzrok" innych.
    Ludzie często zazdroszczą, że masz właśnie taki inny styl i często próbują tym sprawić, że będziesz czuła się zawstydzona tym, co nosisz.

    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka! Jak kiedyś przyszłam do szkoły w chokerze to jedna dziewczyna powiedziała, że wyglądam ja buldog:\

    PS Pisz więcej postów tematycznych!
    Pozdrawiam

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój styl jest świetny, przynajmniej czymś różnisz się od blogerek, które wszystkie wyglądają tak samo.
    U każdego w szkole jest coś takiego jak dopuszczalny poziom "inności", jeśli się go przekroczy - wytykanie palcami. Ja w dodatku mieszkam w dość małym mieście. Ten wzrok babć kiedy idziesz cała na czarno z chokerem i kapeluszem... chyba jest tego wart :")

    OdpowiedzUsuń
  15. I właśnie to w Tobie uwielbiam! Że ty się z niczym nie krępujesz i jesteś sobą, jak i przed kamerą jak i na żywo! <3 Kocham takich ludzi i oby było ich co raz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie twój styl jest dziwny.... nie w takim sensie :) chodzi o to, ze jeden się w tym zakocha !!!! jak ja ♥ drugi uzna za coś karygodnego :) Słyuchaj cieszę się, że ty chodzisz z wiekszą dumą w tym .... napewno to widać :) Kocham ♥

    chcesz wiedzieć o mnie wiecej czytaj: http://almusia203.blogspot.com/
    Każdy kom jest odwzajemniany

    OdpowiedzUsuń
  17. Tolerancja powinna być wszędzie. Jesteś silna, bardzo. W szkole zawsze obrażają, wyśmiewają. Życie ;C

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię sie wyróżniać z tłumu, nie lubię kiedy ktoś na mnie patrzy, pokazuje palcami, dlatego wolę ubierać się minimalistycznie.
    Nie rozumiem, jak można kogoś wyśmiewać za to, że ma inny styl, niż reszta, albo słucha czego innego.
    Właśnie przez to, że ma swój własny styl zapamiętałam Twój blog i lubię tu wpadać. Przekonałaś mnie nawet do kilku ubrań, których nigdy wcześniej bym nie pomyślała, że założe.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowicie piękna i w dodatku mądra ;) Jeżeli będziesz prowadzić tego bloga dalej i się rozwijać - myślę, że daleko zajdziesz. Nie przejmuj się ludźmi, to co powiedziałaś o dorosłych to sama racja.. im starsi tym głupsi :P Z doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że pewnie zazdroszczą Ci pewności siebie i odwagi :) Pozdrowionka!
    -- Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Alex:o
      Ciebie bym się tutaj nie spodziewała:D Już mi skomentowałaś filmik, teraz post. Chcesz, żebym zawału dostała?:D
      Dzięki wielkie, Twój komentarz bardzo mnie zmotywował do dalszego działania, a ty jesteś jedną z moich ulubionych youtuberek, więc po prostu wow:o
      Jeszcze raz dzięki<3
      Buziaki,
      Darlsic.

      Usuń
  20. Mnie nic,NIC nie denerwuje tak bardzo,jak ktoś na widok mojej aksamitki pyta się"po co Ci ta obroża?"I w dodatku się śmieje ze swojego dowcipu,przecież taki oryginalny jest..........
    Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę Twojej urody :)
    Nie przejmuj się tymi ludźmi,na głupotę nic nie poradzisz :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie potrafią być okropni.
    becauseimcrazyandiloveit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie potrafią być okropni.
    becauseimcrazyandiloveit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie też wyśmiewali\nadal mam więcej wrogów niż przyjacióół ;c

    juz zobaczyłam jak ludzi mogą być podli :(

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post wyszedł mega super i nie wiem dlaczego ludzie tak reagują ja na przykład Lubie osoby które wyróżniają się z tłumu

    pozdrawiam Weronika

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety jestem osobą, która przejmuje się opinią innych ://
    http://pastel--space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamiast wyśmiewać czyjś styl, krytykować, że ktoś robi coś wyjątkowego i ubiera się tak jak chce, niektórzy serio powinni zastanowić się, dlaczego się śmieją. Przecież ubrania to tylko ubrania, więc nie rozumiem dlaczego taka drama, że jedni ubierają się tak, a inni siak. Jakbyśmy nosili wszyscy to samo, też byłoby źle. Krytykowanie "obroży"/creepsów/plecaczków jest tak samo głupie jak krytykowanie łańcuszków/trampek/torebek. Każdy nosi to co chce, więc najlepiej skupić się na swoim sposobie ubierania i nie patrzeć na cudze krzywe spojrzenia i chichoty.
    Jak dla mnie, Darlsic, Twój styl ubierania, ogółem dobierania kolorów i różnych elementów garderoby, jest cudowny, wyjątkowy i bardzo subtelny, co bardzo mi się podoba. Żałuję tylko, że wcześniej nie natrafiłam na Twojego bloga, ily♥
    Pozdrawiam
    ~Anna
    P.S. Chciałam zobaczyć Twojego instagrama, ale link jest błędny :(

    OdpowiedzUsuń
  27. http://klaudiake.blogspot.com/ zapraszam na nowy post! :)
    spoko post wwidze juz taki 10000 ale bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi bardzo podoba sie Twoj styl. Ja mam dosyc zmienny styl poniewaz czasem lubie ubrac sie 'all black' a czasem tak jak ty czyli 'chokery' oraz buty na platformie itp.. :)

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyno, styl masz świetny! Nie wyglądasz jak tania podruba tumblr girl- Ty jesteś tumbl girl! Osoby negatywnie komentujące Twój ubiór to prawdopodobnie dresi i typowo cebulackie wieśniary także głowa do góry bo nie ma co się przejmować patologią z marginesu społecznego. Pamiętam gdy sama kilka lat temu nosiłam creepersy- wtedy jeszcze nie byly popularne, a teraz osoby, ktore sie ze mnie smialy same je noszą. To nie nasz wygląd jest smieszny tylko płytkość ludzi, ktorzy tak sądzą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyno, styl masz świetny! Nie wyglądasz jak tania podruba tumblr girl- Ty jesteś tumbl girl! Osoby negatywnie komentujące Twój ubiór to prawdopodobnie dresi i typowo cebulackie wieśniary także głowa do góry bo nie ma co się przejmować patologią z marginesu społecznego. Pamiętam gdy sama kilka lat temu nosiłam creepersy- wtedy jeszcze nie byly popularne, a teraz osoby, ktore sie ze mnie smialy same je noszą. To nie nasz wygląd jest smieszny tylko płytkość ludzi, ktorzy tak sądzą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jezu kocham Twój styl Zosia:( no taak kopiujesz jak zwykle te wszystkie tumblr girl, tylko, że one w takim razie też kopiują siebie nazwzajem, to sie nazywa logika, przysięgam... uwielbiam Twojego bloga, i zazdroszczę tak bardzo, że jesteś taka słodka, bo ja wyglądam za staro z kolei xd
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/02/i-am-machine-i-never-sleep.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem twój styl jest genialny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem masz naprawdę świetny styl! Który bardzo mi się podoba :) Mi nie przeszkadza jak ktoś się ubiera ^^ masz rację każdy ma swój styl i my powinniśmy to docenić a nie wyśmiewać się z tego za plecami ^.* Niektórzy ludzie nie pomyślą że komuś może zrobić się przykro z tego powodu... Świetny post i pięknie zdjęcia ;*


    Zapraszam w wolnej chwili jeżeli byś chciałam :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jezu, zgadzam się ze wszystkim! Teraz wszyscy wyglądają jak klony i niestety uważam, że ja tez.. Ja po prostu automatycznie dostosowuję się do reszty ;/ Też założyłam do szkoły choker, uszy takie haha i wszyscy się śmiali za plecami. Trudno w Polsce pokazać swój styl, serio. Każdy mówi o kimś, a nie patrzy na siebie. Niedługo wszyscy będą tak samo wyglądać, tak samo ubierać. Dobrze, że jest pare osób jak Ty, które mają swój styl ; ))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uważam, że ubranie to tylko "opakowanie" dla naszej osobowści, liczy się to kim jesteśmy w środku. Czy jesteśmy dobrymi ludzi, czy pomagamy innym, a nie to, czy ubieramy to, czy tamto. Uwielbiam Twojego bloga, czytam go nałogowo, a tak na marginesie Twój styl jest cudny! Inspirujesz, dziewczyno! :)

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli możesz poklikać w linki, bardzo bym o to prosiła ♥

    http://pozytywnikk.blogspot.com/2015/02/wishlist-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  36. mega świetny post , lubię takie posty!
    Ty tak pięknie się ubierasz! podobają mi się Twoje stylówki! <3
    i prowadzisz najlepszego bloga !
    Obserwuję! miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie -> http://by-anqelika.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobrze, że ktoś poruszył ten temat. Nie rozumiem jak można wchodzić w życie innym ludziom i jeszcze wyśmiewać ich lub "karać" za styl, wygląd, orientację itp.

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma co: masz bardzo oryginalny styl, moim zdaniem znasz sie na modzie:)
    W Polsce może będę Cię wytykać palcami, ale np w Nowym Jorku nikt by sie tym raczej nie przejął. Bardzo fajny post :)
    Podoba mi się to, że na tych zdjęciach jesteś uśmiechnięta! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z tobą... Twój styl bardzo mi się podoba. Nie rozumem ludzi, którzy nie mogą przyjąć to wiadomości tego, że każdy ma swój styl, każdy ubiera się jak chce, każdy robi co chce... Niektórzy boją się, że zostaną wyśmiani, bo są inni? Nie rozumiem :D No, ale życie nikt tego nie zmieni ;) Uwielbiam cie <3 Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś śliczna i masz nie powtażalny styl niektóży poprostu zazdroszczą ale nie powiedzą o jak ładnie tylko "hejtują" nie przejmóje się tym i inni też nie pownni pozdrawiam <3 PS jesteś troche podobna do Maddie Ziegler z tą perułką w teledyskach Sia :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Powinnaś zostać modelką LOCAL HEROES !!! Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  43. Powinnaś zostać modelką LOCAL HEROES !!! Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  44. Powinnaś zostać modelką LOCAL HEROES !!! Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  45. Powinnaś zostać modelką LOCAL HEROES !!! Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia i do tego naprawdę mądry post. Powinniśmy być sobą, niezależnie od sytuacji ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie wyglądasz! Świetny outfit! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram