FAME/COOLLABORATING

23:00

Mam fejm. Jestem sławną blogerką. Nie potrzebuję cię. Nie potrzebuję przyjaciół. Nie potrzebuję nikogo. W końcu jestem sławną blogerką! Dostaję darmowe ciuchy za to co robię. A co robię? G*wno. Dodaję post tylko wtedy, kiedy przyjdzie mi paczka. Udaję miłą. Na asku, na blogu. Żebyście mnie lubili! No przecież muszę mieć obserwatorów, żeby dostawać darmowe ciuchy, helou??
Zdjęcia robię telefonem. Kto by się fatygował po jakikolwiek aparat? Po co mi on? JESTEM SŁAWNĄ BLOGERKĄ! Wystarczy, że zrobię 2 zdjęcia w nowych ciuchach. Jakość nie powala, ale kto by sie tym przejmował skoro JESTEM SŁAWNĄ BLOGERKĄ???? Mam tysiące obserwatorów, setki lajków pod zdjęciami, tysiące subskrypcji na youtube. No i najważniejsze- jakieś 9 współprac?
Filmiki również nagrywam telefonem. Nawet ich nie przerabiam! Nie chcę mi się. Jestem leniem. Nie mam co robić, ale i tak ich nie przerobię! Bo po co? Przecież śmieszny będzie 20-minutowy filmik, z milionami pomyłek? Czyż nie?
Współpracuję z każdą firmą, którą napotkam na swojej drodze. Gdzie nie spojrzę na paskach bocznych-jakaś reklama. Od razu wchodzę na tę stronę i piszę! Nieważne co, nieważne, że nie patrzyłam nawet co sklep ma w asortymencie i jakie ma wymagania co do współpracy. PISZĘ, BO PRZECIEŻ JESTEM SŁAWNĄ BLOGERKĄ!
Oczywiście wszystko co napisałam wyżej jest sarkazmem i ironią:) Nie miałam na celu nikogo urazić. Po prostu chciałam pokazać jak w dzisiejszych czasach wygląda blogosfera oraz zawieranie współprac. Nie ukrywam tego, że sama współpracuję z kilkoma sklepami. Uważam, że jest to dobry sposób na nagrodzenie siebie za włożone serce w bloga. Jednakże kiedy sam blog pisany jest dla ciuchów? Wszędzie gdzie się da wciskamy link do naszego bloga, żeby tylko zdobyć obserwatorów? Nie ważne czy będą to stali czytelnicy, czy przelotni. Ważne, że będzie cyferka w pasku bocznym. Nie mówię, że nie ma teraz dobrych blogów. Są. Sporo ich jest. Ale zauważcie też, że wiele osób myśli sobie ''a założę bloga, zdobędę 50 obserwatorów I JUŻ BĘDĘ MIAŁA CIUSZKI ZA DARMO<3''.....Ech.....
No nic, wiem, że tym postem nic nie zdziałałam i takie blogi jak się pojawiały tak będą się nadal pojawiać. Ale czasami warto się zastanowić, czy w to co robimy wkładamy całe swoje serce i robimy to z pasji, a nie za rzeczy materialne. 



 | hat-CLICK | sunglasses-CLICK | t-shirt-CLICK | boyfriends-CLICK | shoes-nike af1 |

 Tak, teraz czekam na komentarze typu ''co za hipokrytka, najpierw o tym pisze, a pod zdjęciami ma same ''kliki'' ''. Yup, like always. Zoss obiecała 2 tygodnie temu, że posty będą co tydzień i każdy będzie tematyczny. Już za 1 razem nie wywiązała się z obietnicy. It sounds like me. Przepraszam! A zarazem dziękuję! Kilka dni temu wybiło mi 1000 obserwatorów! Wow! Nigdy nie sądziłam, że do tego dojdzie. Zaczynając marzyłam, żeby mieć chociaż 500, a tu bam i już 1000! Na prawdę nie wierzę. Dziękuję każdemu z osobna, kto przyczynił się do powstania mojego małego sukcesu. Liczę na więcej! ♥ W nagrodę niedługo na moim blogu spotkacie giveaway!

Niestety Misia nie chciała współpracować przy robieniu zdjęć, dlatego musiałam ją przekupić chrupkami ;--;


 | Coin purses |
| 1 | 2 | 3 |

Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

24 comments

  1. Masz racje, w tych czasach wiele blogow jest zakladane tylko dla ubran czy innych rzeczy, ktore dostaje sie za darmo. Bardzo dovrze, ze poruszylas ten temat. A zdjecia cudowne, naprawde sie postaralas :).

    emiemaila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej powodem założenia bloga jest chęć dostawania darmowych ciuszków. Zazwyczaj "blogerki" starają się by sprostać wymaganiom firmy, a gdy juz dochodzi do nawiązania współpracy dodają post raz na miesiąc, tylko po to żeby pokazać ciuchy. Moim zdaniem korzyści powinny czerpać te osoby, które wkładają całe serce w prowadzenie bloga.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialna! Prześliczne jeansy i forcy ;)
    Najważniejsze jest pisanie z pasji, nawet jeśli obserwacji nie przybywa!
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz 100% racje! Muszę się przyznać że sama robię zdjęcia telefonem ale nie oczekuje nawet 15 obserwatorów. Liczą się miłe komentarze a nie jakieś cyferki! (oczywiście stylizacja jak zwykle świetna)
    margolinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz w 100% racje! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie jakie piękne! *-*
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej powstają blogi tylko po to aby nawiązać współprace. Ja bloga załozyłam w zeszlym roku i wtedy nie miałam pojęcia, że tutaj też mozna coś takiego zrobić. Stylizacja świetna *.* mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym co piszesz. Dla mnie jesteś najcudowniejsza, a jak niektórzy myślą tak jak napisałaś - hipokrytka, są po prostu w błędzie.
    Pozdrawiam kochana Zosiu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, niedawno weszłam na bloga 11-letniej dziewczyny, która zaczynała współpracę mając 30 obserwatorów :")

    http://large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie.... niektórzy tylko obs za obs
    Almusia203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju! Świetna stylizacja! Mega są te okulary. Masz świetne poczucie stylu! Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też denerwują te pseudofejmy, które zakładają blogi tylko dla korzyści materialnych, drugi typ to ten gdzie normalny post pojawia się raz na pół roku, natomiast posty z konkursami, rozdaniami cały czas...

    http://whitezuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany post!
    Masz zupełną rację - teraz blogosfera pełna jest bezsensownych (bez urazy) blogów, które istnieją tylko po to żeby zbierać darmowe ciuszki. Co za tym idzie - coraz więcej pustych komentarzy z błaganiem o kilkanie.
    Świetne zdjęcia *.* Kocham Twojego kotka, haha <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz w zupełności rację, blog powinien być pisany z sercem, dla siebie, a nie dla darmowych ciuchów. Oczywiście, we współpracach nie ma nic złego, ale nie po 2 miesiącach prowadzenia bloga ;)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju cudowne zdjęcia! :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To co napisałaś jest prawdziwe... Ja usunęłam się z grupy blogerów na fb bo mnie wkurzały te spamienie o obs i wg :)
    Pseudo sławne ;)

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niesamowita. :) Każde zdjęcie na Twoim blogu jest perfekcyjne. O.O Brawo.
    becauseimcrazyandiloveit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) gratuluję 1000 obserwatorów, co do posta, to zgadzam się w 100%, takie osoby są śmieszne :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. to byłoby śmieszne, gdyby nie było takie prawdziwe..
    http://pastel--space.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie podejście ma bardzo dużo początkujących blogerek. Mi na szczęście palma nie odbiła i jeśli firma sama nie zaproponuje współpracy, nie będę się narzucać. Nie chcę wstawiać na mojego bloga kolaży i zaśmiecać go. Cenię sobie jakość postów, więc chyba podziękuję takiego typu współpracom :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam Ci się, że jak zakladalam bloga to nie wiedziałam, że można współpracować z jaki,ikolwiek firmami, dostawać za to darmowe ubrania.....
    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, taka jest rzeczywistość :(
    Świetne zdjęcia!

    http://waarnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, takie osoby są mega wkurzające

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram