FRIENDSHIP

19:58

Wieeele osób pisało już o przyjaźni. Jednak coś ''zmusiło'' mnie do napisania tego posta:).
Przyjaciele są ważni. To właśnie oni wspierają nas, gdy jestesmy smutni. To oni z nami płaczą i śmieją się. Przy nich możemy być tak naprawdę sobą i możemy robić różne szalone rzeczy!
 Jeżeli ktoś nie ma przyjaciół-niech się nie załamuję! Powinien w trybie natychmiastowym wyruszyć na jakiekolwiek kółko swoich zainteresowań. Jestem pewna, że macie jakieś w swoim mieście lub swojej szkole. Ja miałam takie szczęście, że swoje obie przyjaciółki poznałam w szkole. Przedstawiam wam Nacię, oraz Karinę [fotografkę dzisiejszych zdjęć!]. Jak już możecie się domyślić Nacia pozuje ze mną na zdjęciach.
Tak naprawdę ten post jest dedykowany im. To one zawsze mnie wspierają. Kiedyś u Naci na andrzejkach przeszłyśmy taką fazę, że najpierw godzinę płakałyśmy, a 10 minut później płakałyśmy...ale ze śmiechu. Chociażby taka błahostka, która była w najnowszym filmiku. Zadzwoniłam do obu dziewczyn i powiedziałam, że chcę skończyć z nagrywaniem [to była wkrętka], one od razu wybiły mi ten pomysł z głowy! Są meeega kochane i jak mam jakiś problem zawsze mogę do nich napisać:)
Zdecydowanie jednak nie polecam zawierania znajomości przez internet. Tak, wiem, zaraz odezwą się wszystkie fanki ''internet friendship''. Też kiedyś byłam wielką zwolenniczką takich znajomości, kochałam je. Niestety pewna przykra sytuacja sprawiła, że już nie wierzę w takie rzeczy i doskonale wiem, że każda taka przyjaźń prędzej czy później się skończy.
Bardzo dziękuję moim laskom za to, że są! Mimo wieeeelu kłótni nadal trzymamy się razem we 3 i jest super! ♥♥
 | my leather jacket-CLICK | nacia's jacket-CLICK |
Dzięki za przeczytanie posta, mam nadzieję, że wy również macie przy sobie tak wspaniałe osoby ♥

Buziaki,
Darlsic.

You Might Also Like

19 comments

  1. Świetny post! Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o internetowe znajomości. Mam jedną taką dobrą koleżankę, jednak nie wyobrażam sobie mieć bliskiej przyjaciółki poznanej przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że masz prawdziwe przyjaciółki:) Ja nie wiem, czy mam prawdziwe przyjaciółki, ale je lubię, tyle mogę powiedzieć. Zdjęcia cudowne, świetnie wyszłaś, Nacia także, szkoda tylko, że Karina się nie pokazała.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 najlepsze przyjaciółki. Kiedyś również kochałam internetowe znajomości, ale z czasem..
    Życzę wam wytrwałości w tak wspaniałej przyjaźni! ♥♥
    mirelas-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mi się bardzo podobają. Moim zdaniem lepiej jest miec kilku prawdziwych przyjaciół niż wielu prawdziwych.
    xoxo aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam za bardzo przyjaciół liczę ze w gimnazjum się to zmieni ;-)
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jedną przyjaciółkę, bez której nie wyobrażam sobie życia!!
    Dokładnie przyjaźń przez internet jest fajna ale krótkotrwała..
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jedna najlepszą przyjaciólke :) A odnośnie przyjaźni masz świętą rację jest ona czymś niesamowitym! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaciółki są najcudowniejsze! Ja w zasadzie jestem bardziej samotnikiem, ale zawszę mogę liczyć na pomoc :)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przyjaźnie! Mam 3 przyjaciółki i znamy się już prawie 10 lat! :o Od zerówki. Ja też nie wierzę w internetowe przyjaźnie...

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciele są w naszym życiu bardzo ważni. Nawet jeżeli ich nie mamy, szukanie na siłę nic nie da - przynajmniej ja tak uważam. Co do inetrnetowych przyjaciółek. No kurde rozumiem, że można znaleźć z kimś wspólny język, ale od razu po kilku godzinach znajomości nazywac się przyjaciółmi? Przyjaciel to ktoś dla kogo żyjesz, zwierzasz się robisz głupie rzeczy i przezywasz najlepsze momenty życia. Przykro mi, że zawiodłaś się na internetowych przyjaźniach, ale mimo to masz cudownych ludzi w okół ciebie. :)


    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaciele są bardzo ważni w naszym życiu. Ja na szczęście mam przyjaciółkę, którą znam już dobre 10 lat i zawsze mogę na nią liczyć. Jeśli chodzi o przyjaźnie internetowe to wieleee z nich się rozpada, jednak ja mam nadzieję, że moja będzie trwała jak najdłużej. W czerwcu miną 3 lata naszej znajomości i nie zapowiada się, żebyśmy miały ją zakończyć ;) Ślicznie wyglądacie! :*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaciele są bardzo ważni. Mam najlepszą przyjaciółkę znamy się dobre 8 lat ale rok temu w wakacje musiała się przeprowadzić do Norwegi :/ mimo to i tak się przyjaźnimy

    -----> http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Ja mam 3 przyjaciółki :) I co do internetowych znajomości, to zgadzam się w 100%.. Sama kiedyś miałam ineternetową przyjaciółkę.. no ale.

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bardzo szczesliwa ze mam swoje przyjaciolki. <3
    Mialam kiedys 2 internetowe 'przyjaciolki' ale coz kontakt sie urwal.. i koniec naszej przyjazni. :/
    Bardzo ladne zdjecia!

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej super blog i rewelacyjny post. Gratuluje talentu. Mam nadzieję że zostaniemy w kontakcie. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twój styl! http://waarnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, przyjaciele są bardzo ważni, fajna kurtka :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaciele są bardzo ważni. Ja na szczęście mam taką osobę, z którą mogę porozmawiać o wszystkim :)

    dejli-dejli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie przyjaciółki to skarb! Ja kilka razy się zawiodłam, ale nie poddałam się i wkońcu trafiłam na odpowiednich ludzi! ♡
    dolly-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram