♡ GIVEAWAY ♡

22:38

Niedawno na moim blogu stuknęło równe 1000 obserwatorów! Wow, jeszcze raz wam za to dziękuję!
Z tej okazji mam dla was giveaway! Napisałam do kilku blogerek,a one z chęcią wzięły w tym udział!
Do wygrania są 4 zestawy od każdej z nas.
Co oznacza, że będzie aż 4 zwycięzców!
Wiem, że jak na 1000 osób, 4 to mało, ale sami rozumiecie, budżet ; -; 
Jednak mam nadzieję, że wszyscy będą szczęśliwi, bo chyba nie jesteście tu tylko dla rozdań?;)
Blogerkami, które zgodziły się zrobić ten giveaway są:
Bardzo dziękuję za to dziewczynom ♥
Zdjęcia zestawów: 



Jak widzicie każdy z zestawów jest w innym stylu, w stylu dziewczyny, która go wam sprezentuje!

ZASADY:
1. Być publicznym obserwatorem naszych blogów:
- mojego,
2. Zasubskrybować nasze kanały na Youtube:
Jeśli nie posiadacie kanału na yt, nie martwcie się, możecie brać udział bez tego!:)

  3.Dać follow Ani na Instagramie, ponieważ kanału na Yt nie prowadzi @isannell
Jeśli nie posiadacie instagrama, nie martwcie się, możecie brać udział bez tego!:) 
4. Zostawić komentarz ze swoim mailem pod postem odnośnie konkursu na blogu którejś z nas. Oraz zasugerujcie nam, który zestaw chcielibyście otrzymać. Wybierane będą losowo, ale jeśli tylko nam się uda, wyślemy Wam ten, który chcecie :)
 
UWAGA! 1 OSOBA MOŻE ZGŁOSIĆ SIĘ TYLKO NA JEDNYM BLOGU!
Giveaway trwa do 12/04/2015!
 Powodzenia!:*

Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

72 comments

  1. Świetny konkurs!
    Każdy zestaw bardzo mi się podoba, najbardziej twój i Oli ;)
    mail: majamuffin@wp.pl
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to jest ale Lolka napisała, że można się zgłosić na paru blogach. :)
    Jednak skoro u ciebie piszę, że nie a zobaczyłam twój post jako ostatni to zdążyłam się już zgłosić u reszty dziewczyn:/
    Więc twój post zostawię w spokoju :D
    Świetny pomysł na rozdanie :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgłosiłaś!
      Niestety w tamtej sprawie sie nie dogadałysmy wcześniej, więc przepraszam!
      Teraz już ustalone, że można się zgłaszać na 1 blogu:)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Najlepszy według mnie jest twój zestaw i Oli :)))

    mswierczm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog!♥
    mail: pperflowrsx@onet.pl
    Najbardziej podoba mi się zestaw Ani oraz Twój Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twojego bloga, masz świetny styl:(
    Najbardziej podoba mi się twój zestaw:)
    email: julia.gabor2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mail : natala.knysak@o2.pl
    Najbardziej chciałabym dostać zestaw Julity ;)
    Pozdrawiam i super blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój zestaw najładniejszy, ale wszystkie śliczne :)
    Mail: anulkaa107@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mail : mcpisars@gmail.com
    Jesteś najlepsza i chyba najbardziej twój zestaw by mnie uszczęśliwił bo jesteś moją inspiracją
    pozdrawiam cieplutko hihihih

    OdpowiedzUsuń
  9. Mail: kvtex@wp.pl
    Najlepszy zestaw Twój i Oli:)
    Gratulujemy 1k<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mail: alexandrakoch@wp.pl
    Na yt obserwuję jako: Olek Fasolek
    Na ig obserwuję jako: lxvzy
    Najlepszy zestaw Zosi (Twój<3) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy zestaw jest Twój!!!!!! <3
    Mail: julia@balsax.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałabym wygrać Twój zestaw. ;)
    m.majewska.2001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zestawy są świetne ! ♥ Najbardziej podobają mi się zestawy - Oli i Zosi

    drawskawiktoria@gmail.com
    Mój Blog!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobione! :)
    Wszystkie zestawy mi się podobają, ale jak już mam wybrać to ten Zosi :)
    (Chociąż inne oczywiście też mogą być!)
    e-mail: lbieniarz2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój email: zanetazima@onet.pl
    Najbardziej mi się podoba zestaw Zosi :).

    OdpowiedzUsuń
  16. twój zestaw naj! <3

    karolaadx@gmail.com

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie warunki spełnione! :3
    Obserwuję Wasze blogi jako: Sapphire Blog
    Obserwuję Anię na instagramie jako: sapphireblog1
    Subskrybuję jako: Sapphire Blog
    W link kliknęłam.
    Email: klaudiagoluszka222@interia.pl
    +Wybieram zestaw Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wszystko zrobione :) Oli <33 e-mail: sylwunia12133@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko zrobione , pisałam już na jednym blogu,ale zauważyłam,że pomyliłam imiona : chciałabym zestaw Oli ;)

    e-mail : przeszlowska34@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już :)
    Zestaw Ani *.*

    justyna.szacon@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobioe ;)
    selena895@interia.pl
    zestaw zosi najlepszy, ale wszystkie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zrobione :))
    roksana27082@o2.pl
    zestaw Zosi

    OdpowiedzUsuń
  23. ciastkoholiczka@gmail.com
    Wszystko zrobione :))
    A co do zestawu to obojętne, bo podobaja mi się wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. zrobione wszystko :)
    Poprosze zestaw Oli lub Zosi :)
    patrycja.paulinaa@gmail.com
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko zrobione ;)
    olusiekk1@gmail.com
    Zestaw Oli podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są super ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko zrobione ;3 ^^
    wrzesniewska.k@gmail.com

    Zestaw Julity ale i tak jest mi to obojętne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się zestaw Oli :)
    wszystko zrobiłam :)
    polaparol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że już pisałam, ale miałam pomyłkę z e-mailem
    Zrobione! :)
    marynia10@o2.pl
    Chciałabym zestaw Zosi :)/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobione wszystko, email - kamigo555@gmail.com
    Zestaw Zosi (Twój c;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko zrobiłam :)
    Email- marysia10123@gmail.com
    Zestaw Zosi :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. WSZYSTKO zrobiłam :)
    email: natuusia23@gmail.com
    Zestaw Zosi lub Oli, choć w ostateczności cieszyłabym się z każdego, więc to raczej obojętne :) P.S. Uwielbiam Cię =^_^=

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna konwencja rozdania! To super, że można nie tylko coś wygrac, ale i dowiedziec się czegoś o każdej z Was. :) Widac, że każdy z zestawów świetnie odzwierciedla to, jakie jesteście. :) Gratuluję pomysłu!

    Ps. Najbardziej podoba mi się zestaw Zosi, w drugiej kolejności ten, który skomponowała Julita. ;)
    Mój e-mail do kontaktu: lena_derda@wp.pl

    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  34. E-mail: domimarty@interia.pl
    (Na yt subskrybuję/obserwuję blogi jako: Summy Summy. Na instagramie obserwuję jako: child.from.mars)

    Najbardziej podoba mi się Twój zestaw ( choker <3), a potem Lolki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się twój zestaw, jest jakby stworzyny dla mnie c:
    karlaasobiee@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój zestaw to bezapelacyjnie najoryginalniejsze marzenie <3
    wiktoria.ciazynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. mail: karakarolinkamazgotek@gmail.com
    najbardziej podoba mi się zestaw Twój i Julity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako: Karolina Jankowska
      a na yt jako: Karik Karolina

      Usuń
  38. julkasobie@interia.pl
    najbardziej podoba mi się twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi najbardziej podoba się zestaw Ani :)
    Obserwuje jako LadyinBlack Black
    ladyinblack003@gmail.com

    Pozdrawiam
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi podoba się bardzo zestaw Julity i Ani :)
    kamkak69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi najbardziej podoba się Twój zestaw Zosia :D
    <3
    obserwuje jako SylwiaBr
    emile- sylwia852@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się twój zestaw :)
    olga.wypchlo@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się twój zestaw :)
    olga.wypchlo@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Dylemat motzno o_O "Zosia, czy Ola - oto jest pytanie.." ALE chyba jednak zdecyduję się na Twój zestaw :)
    e-mail: xkowaiikawaiix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. h.pawlowska62@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się zestaw Julity ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Alex Majchrzak
    Podoba mi się zestaw Oli
    na instagramie obserwuje jako: the_olunia
    na youtube subskrybuje jako: oluniaM
    oluniaM14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie zestawy są super, ale Zosi najlepszy <3

    monika.konik@vp.pl

    Obserwuje blogi oraz subskrybuje yt

    OdpowiedzUsuń
  48. Zrobione ;)
    Najbardziej podoba mi się Twój zestaw <3
    Na Instagramie obserwuję jako @olanderworld
    Świetny jest Twój blog *.*
    Buziaki
    aleksyk0798@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kanały zasubskrybowane, blogi zaobserwowane!
    Wszystko zrobione!
    Kocham Cię Zośka, jesteś taka śliczna <333
    Jakby co, chciałabym twój zestaw, czyli zestaw Zosi. Marzę o choker'ze... Ale znając moje szczęście to go nie wygram :c Szansa jedna na pare tysięcy :(
    Mój email: Alice917naMSP.blogspot.com



    Na Yt subskrybuję jako: Alice917naMSP
    Blogi obserwuję jako: Alicja Borychowska
    Niestety, instagrama nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko zrobione ;)
    Wybieram zestaw Zosi :)
    zuzatopmodel4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko zrobiłam, tylko kanału na yt nie mam ;*
    Twój zestaw jest najlepszy Zosiu
    e-mail: nadiajakubowska@gmail.com
    Liczę na wygraną <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje blogi, subskrybuje kanały, obserwuje na insta.
    Twój zestaw jest najlepszy, ale wszystkie cudowne <3
    e-mail: c.cysia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko zrobione :)
    Wybieram zestaw Oli :)
    e-mail:weronika.kopczynska@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdecydowanie wybieram zestaw twój i Ani :)
    Wszystko zrobione :)

    juliar91a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko zrobiłam, teraz czekam na szczęście :)
    Najbardziej chciałabym Twój zestaw, ale wszystkie są ok c;

    amciaa456@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje wszystkie (na YT i na Instagramie)
    Email: idealna12.nm@gmail.com
    Wszystkei zestwy są fajne i cieszyłabym się z każdego ;*
    Mam nadzieje że los mi podisze;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję wszystkie na yt i blogu, ig nie mam
    E-mail: lubiefrytki.a@gmail.com
    Wszystkie zestawy są fajne, ale najbardziej przypadł mi do gustu zestaw Ani ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Blogi obserwowane, są świetne ! Kanały na YT zasubskrybowane, kocham was !
    Najbardziej do gustu przypadł mi zestaw twój, Zosiu :) Zawsze marzyłam o chokerze ! :D
    Email: m.kalisz4455@gmail.com
    Mogę wiedziec, kiedy będą wyniki ? :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Najbardziej podoba mi się twój. I ani sa bardzo fajne i do przydatne. :) :)

    Blogi opserwowanr kanaly na yt te

    Email olka2991@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzasta200212@gmail.com
    Obojętne mi jaki zestaw 😁

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny konkurs:*
    Najbardziej podoba mi się zestaw twoj oraz zestaw Ani (ale wszystkie są super)
    natalia.koper@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Chciałabym wygrać Twój zestaw, a nawet o tym marzę :)
    sandra_10054@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć,najbardziej podoba mi się twój zestaw Zosiu,mój e-mail:elsa449@interia.pl

    <3

    OdpowiedzUsuń
  64. kasia.pirog@op.pl
    Gratuluje 1000 obserwatorów <3
    Najbardziej podoba mi sie Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Najbardziej podoba mi się zestaw Ani. E-mail: kajajablonska13067@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. nataliauchacz@gmail.com
    najbardziej podoba mi się zestaw Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  67. wszystko wykonane... Instagrama też obserwuję :* Almusia203@gmail.com
    Podoba mi się zestaw ZOSI LUB JULITY <3

    OdpowiedzUsuń
  68. aska14112000@interia.pl
    najbardziej podoba mi się zestaw Zosi i Julity :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej <3 ! Najbardziej podoba mi się Twój zestaw Zosiu :)
    ania.unysko@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram