MASK.

18:47

Pozytywnymi komentarzami pozostawionymi pod ostatnim postem bardzo zmotywowaliście mnie do pisania tematycznych postów! Postanowiłam dodawać je bardziej dopracowane, staranne, raz w tygodniu- w weekend:) Mam nadzieję, że takie rozplanowanie wam się podoba:) A dziś macie lekturkę na niedzielny wieczór! :)
Zauważyliście, że wiele osób wychodząc z domu zakłada ''maski''? Nigdy nie wiecie, czy osoby, które śmieją się najbardziej nie są smutne w środku. Mówi się, że osoby, które są najweselsze i śmieją się najgłośniej w środku są smutne i przygnębione. Czy to prawda?
Szczerze? Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Każdy przecież miewa złe dni, każdy kiedyś jest smutny i przygnębiony więc nie wolno wyciągać wniosków zbyt pochopnie. Jest też wiele osób, które są wesołe z natury. Cieszą się każdym dniem, korzystają z niego. Nawet w najsmutniejszej sytuacji potrafią odnaleźć pozytywną fragment. Chciałam na początku roku założyć tzw. ''memory jar'' czyli słoik, do którego codziennie wrzuca się karteczkę, na której napisany jest najdrobniejszy pozytywny fragment dnia. Niestety ''obudziłam się'' za późno. 
Myślę jednak, że nigdy nie jest za późno na założenie słoiczka ze wspomnieniami, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to zachęcam! Pod koniec roku można go otworzyć i przeczytać o najdrobniejszych rzeczach, które nas uszczęśliwiły w danym dniu.
Wracając do tematu. Jeśli ktoś jest nam bliski, przyjaciółka, przyjaciel, kuzynka i czujecie, że coś jest ''nie tak'' warto o to zapytać! Z doświadczenia wiem, że warto się wygadać [tutaj szczególna dedykacja dla dziewczyn z patoli, które zawsze ze mną były! ♥]. Rozmowa z bliską osobą na prawdę bardzo pomaga. Czasami inna osoba nie jest po prostu gotowa na taką rozmowę. Wtedy wystarczy przeczekać z nią ten ''trudny czas'' i następnie ponowić próbę rozmowy.
 Pod maską może skrywać się wiele problemów. Kłótnia rodziców, kłótnia z rodzeństwem, wszelkiego rodzaju przemoc, strata bliskiej osoby. Jedne problemy są poważniejsze, inne mniej, ale każdy z nich ma w sobie cierpienie i to jest najgorsze:). Z doświadczenia wiem, że nie warto się poddawać i walczyć. Z czasem wszystko przemija i jesteśmy w pełni szczęśliwi jak przedtem :)






 | skirt-CLICK |

W komentarzach śmiało wypowiadajcie się na ten temat! Na dziś to wszystko, widzimy się za tydzień!:)
Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

27 comments

  1. Prześliczny outfit, strasznie mi się spodobał. Niby taki mroczny i nie mój styl... ale coś w nim jest :). Jeśli chodzi o treść posta, to masz ogromną rację i ze wszystkim się w 100% zgadzam, także nie mam co się rozpisywać na ten sam temat i w ten sam sposób.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia!
    http://gaaba-gabaa.blogspot.com/
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jesteś przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju wspaniały post! Zakochałam się w zdjęciach. Są prze cudne ! Post napisany w 100% zgodnie z prawdą!
    Jesteś śliczna *.* pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz! :*

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Idealna <3
    wspaniały post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post !
    zdjęcia bardzo ładne :)
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie piszesz notki tematyczne! I w dodatku dopasowujesz do nich zdjęcia, co jest ogromnym plusem :)
    Wiem o czym piszesz, ponieważ ja też czasem mam złe dni i próbuję to jakoś ukryć.
    Świetna jakoś zdjęć, taką właśnie bardzo u Ciebie lubię ;)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest cudowna!
    z jednej strony dobrze,że niktórzy udają,że jest dobrze "na siłę",może dzięki temu poczują się choć trochę lepiej :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twój dzisiejszy post!
    cudowne zdjęcia <3 i outfit
    ja z tym memory jar miałam to samo, też się obudziłam za późno...
    według mnie również nie zawsze jest tak, że jak ktoś się często śmieje jest w środku smutny... ja mam codziennie głupawkę i po prostu idąc szkolnym korytarzem przewrcama się ze śmiechu hahaha :D i nie jestem smutną osobą
    mam czasem złe dni, momenty, ale każdy tak ma
    ostatnio są to po prostu złe chwile, a po kilku minutach to mija, trzeba po prostu się podnieść :)
    pisz zdecydowanie więcej postów tematycznych!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post, bardzo szcery i taki prawdziwy. Jeśli chodzi o moją opinie na ten temat to myślę, że zawsze warto jest poszukać wsparcia u bliskiej osoby, bo nic nie jest lepsze niż szczera rozmowa. Jednak trzeba znaleźć w danym dniu chociaż jedną sytuacje, która wywołała na twarzy uśmiech i iść dalej z przekonaniem, że takich wspaniałych chwil będzie więcej, bo chyba właśnie o to chodzi w życiu, żeby nawet w złej sytuacji poszukać rzeczy pozytywnych i się nie poddawać.
    xoxo aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź Ty idź na modelkę ! Jesteś śliczna !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A co do postu to bardzo mi się podoba...... Jest taki szczery, na początku miałam co do Ciebie wahania, że możesz być niemiła (błagam nie obraź się) A,gdy któregoś dnia weszłam na Twojego bloga to jak zobaczyłam jak Ty piszesz to wszystko z serca to od razu sobie pomyślałam że Jesteś miłą, ciepłą i spokojną osóbką..... Bardzo Ciebie lubię i nie zmieniaj się kochamy Cię taką jaką Jesteś, a i jeszcze co do Twojego ubiory i makijażu..... To w ogóle nie ma znaczenia, moja mama zobaczyła Twoje jedno zdjęcie i powiedziała, jest mało takich dziewczyn jak Ty, które się tak ładnie ubierają, powiedziała mi że jak będę większa będzie kupować mi takie buty, bo one nie są złe mają tylko większą podeszwę, a to nie ma znaczenia czy mała czy duża jest ta podeszwa ;) I powiedziała jeszcze, że tą "obroża" jak to inni mówią kiedyś się nosiło i kupiła mi taką na allegro i też mam choker'a KOCHAM CIĘ I POZDRAWIAM ! :* Małgosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą, w sumie nigdy nie wiadomo czy ktoś tak naprawdę jest smutny czy wesoły.
    Tak w ogóle to ślicznie wyglądasz. Bardzo mi się podoba ta spódniczka i buty :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam sie z toba i zakochalam sie w tej sukience :D

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz! Kocham tą spódniczke ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia, zawsze mają super klimat! :)
    Piękna stylówka.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że powiedziałaś kiedy będą posty! :)
    Uwielbiam czytać u Ciebie posty tematycznie
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. cudo!!! ty masz zawsze takie fajne podkolanówki !!! ♥ skąd?
    almusia203.blogspot.com <--------------- wchoźcie... obz za obs? zawsze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. :) Tak naprawdę nie można stwierdzać, kto jaki jest, na podstawie jednego dnia, czy paru godzin. Nigdy nie wiemy, co dana osoba skrywa w środku. ;) Genialne zdjęcia. :)
    becauseimcrazyandiloveit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na blog :) http://mycreativewor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i muszę przyznac, że masz genialny styl i świetnie umiesz wypowiadać się w danym temacie :) Zaczne tu wpadać cześciej :D mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. I gdzie są te "Regularne" posty? ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Maska jest w pewien sposób ucieczką. Boimy się problemów? Nie ma po co. Jeżeli problem jest - sam nie zniknie- musimy jakoś sobie z tym poradzić. Ja staram się nie upubliczniać tego co aktualnie się u mnie dzieje. Ja nie potrafię komuś zwierzyć sie z moich problemów. Bardzo trudno mi to przychodzi, jakoś nie wiem, nie wiem, mam obawy, że coś stanie się drugiej osobie. Jestem też znieczulona i denerwuje mnie sztuczne zwracanie na siebie uwagi, poprzez jakieś dziwne okrzyki, czy coś. Może dlatego wszystko to obracam do góry nogami i nie chcę sie upubliczniac z problemami, uważając, ze chce zwrócić na siebie uwagę.

    http://weronika-hejman.blogspot.com/ Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne posty oby tak dalej K.C <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram