♡ EASTER OUTFIT ♡

15:05

Hej!
Dziś wpadam z niezapowiedzianym postem, żeby opowiedzieć wam o zmianach, które mam zamiar wprowadzić na bloga już niedługo! 
Jak niektórzy z was może wiedzą- kupiłam sobie nowy telefon (iphone 5, żeby nie było pytań, TO NIE JEST CHWALENIE SIĘ) więc będę miała lepszą jakość zdjęć. Postanowiłam od teraz dodawać 2 posty tygodniowo!:)
Jeden: tematyczny, zdjęcia z sesji, pojawiający się w weekend,
Drugi: lifestylowy, zdjęcia z telefonu, z outfitem, w środku tygodnia
Mam nadzieję, że takie zmiany wam się podobają! Nie są jakieś wielkie poza tym, że mam zamiar więcej dodawać!:)
No i przy piątkowym poście tak się wciągnęłam w jego pisanie, że totalnie zapomniałam o życzeniach! A więc teraz-troszkę spóźnione: życzę wam miło spędzonych i spokojnych świąt ♡






♡ śniadanko wielkanocne ♡

Ps. następnym razem umyję lustro! hahaha:)
OUTFIT:
Sweater-romwe.com
Knee Socks-wholesalebuying.com

You Might Also Like

29 comments

  1. Ja mam ip 5s i jestem z niego strasznie zadowolona, na 5 tez się nie zawiedziesz :) Ciesze się ze posty bd cześciej, Wesołych Świat! moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pomysł, zwłaszcza że iPhone'y mają genialną jakość zdjęć:)
    Wesołych Świąt!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie że wprowadzasz zmiany, ona zawsze się przydają :) Śliczna jesteś, masz świetny styl <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny outfit.

    >>> zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu super outfit i zazdroszczę figury :C

    paczka juz niedługo ;)

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ze masz nowy telefon :)
    fajny pomysł z zaplanowaniem postów :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanie wygląda smacznie :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit! :) Oj tak, iPhone to najlepszy telefon. Ja mam 5s i jestem bardzo zadowolona.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + pamiętaj o zaproszeniu jak wejdziesz na lapka ;DD

      Usuń
  9. Sukienka jest mega, bardzo lubię twój styl, bo nie wyglądasz jak typowa polska nastolstka.
    Buziaki aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że posty będą częściej :) super stylizacja!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tymi postami.Obyś dała radę ;) Świetnie wyglądałaś

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna sukienka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne masz włoski! I serio ładnie wyglądasz, lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się taka zmiana ;) również życzę wesołych świąt ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo fajny pomysł z rozplanowaniem postów!
    Buziaki :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł z tymi postami, bo będą mogły trochę bardziej pokazać Twój dzień
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz ;))

    Mój blog---KLIK
    zapraszam wszystkich do obs, oddaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jest ta sukienka! Zapraszam na mój blog, dopiero zaczynam :) www.uzieexx.blogspot.com
    pozdrówki! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie że będzie więcej postów! :D
    ślicznie wyglądasz! :))
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam twój styl :)
    świetne zakolanówki
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram