MUSIC TASTE

18:19

Jest takie powiedzonko- Ile ludzi-tyle opinii. Tak samo jest też z gustem.
W dzisiejszym poście skupimy się głównie na guście muzycznym.
Jak wiecie istnieje wieeeeeele gatunków muzycznych, od disco polo, przez pop, aż do rocka i metalu. Jednak uważam, że nie należy szufladkować ludzi tylko po tym jakiej muzyki słuchają.
Ja nie ograniczam się do jednego typu muzyki. 
Kiedyś ktoś się mnie zapytał czy lubię arctic monkeys. Odpowiedziałam, że nie. Tak na prawdę nigdy nie słuchałam ich piosenek, nie wiedziałam jak grają. I wtedy właśnie posłuchałam ''knee socks'' i zakochałam się w tym zespole. Od razu mówię, że nie jestem ich fanką! Nie wiem jak nazywa się każdy członek zespołu, ile ma lat, czy ma dziewczynę. Interesuje mnie ich muzyka, za to ich cenię.
I właśnie dzięki tej osobie, która zadała mi o pytanie siedzę teraz w koszulce Arctic Monkeys i piszę ten post. Widzicie? Jak szybko może się komuś spodobać jakaś muzyka?
Weźmy takie one direction. Nie jestem ich fanką, jednak kiedyś byłam zagorzałą directioner. Kiedy dowiedziałam się, że Zayn odszedł z zespołu- zrobiło mi się przykro. Byłam z nimi 2 lata, żyłam ich muzyką. Teraz stali się dorosłymi mężczyznami i grają naprawdę spoko muzyke. Wszyscy jednak nadal mają ich za ''pedałków w rureczkach śpiewających o love story''.
| saturn choker-skydance.pl | NA KOD ''10zoś'' MACIE 10% ZNIŻKI NA ZAKUPY W SKYDANCE!:)
Ja nigdy nie hejtowałam kogoś za gust muzyczny, bo wiem, że każdy słucha tego co chce, jak chce i kiedy chce.
 | t-shirt-CLICK |

Mam nadzieję, że post wam się spodobał! 
Przypominam o giveaway'u, który trwa jeszcze tylko tydzień! KLIIIIK
Do napisania!:*
Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

31 comments

  1. Również słucham wielu typów muzyki, a najbardziej kocham mało znane zespoły ♥
    Świetne zdjęcia, kocham twój blog, jesteś jedyna w swoim rodzaju!
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Extraaaa zdjęcia!!!!!

    pisanepomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle dobry post. Zdjęcia przepiękne, można powiedzieć że zazdroszczę Ci fotogeniczności. :)

    http://xilsae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację! Ja nigdy nie oceniam ludzi na podstawie tego, czego słuchają, jednak mam z tym styczność na co dzień.
    O tobie dowiedziałam się kilka miesięcy temu, a na twojego bloga wpadłam dopiero dzisiaj rano przez bloga July, hehe ;)
    Twój blog jest genialny, a ty masz świetny styl! Oczywiście zostaję tobą na dłużej i obserwuję :)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że o guście się nie dyskutuje ;) każdy słucha tego co chce i nie powinniśmy się w to wtrącać :D AM uwielbiam, a Knee Socks to genialna piosenka ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie zagorzałą fanką Arctic Monkeys, słucham ich od kilku lat i ubóstwiam ich wszystkich haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój gust muzyczny jest bardzo szeroki i nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki. Nie rozumie ludzi, którzy oceniają innych przez pryzmat muzyki jakiej słuchają lub tych, którzy wyśmiewają się z innych, bo nie słuchają np. ona direction.
    Buziaki i wesołych świąt, http://aleksandraq.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm w sumie mój gust muzyczny jest jeszcze jakby to ująć- "nie wyrobiony" słucham praktycznie każdego gatunku, jedynie metalu jakoś nie trawię. Moimi ulubieńcami zdecydowanie są Lana Del Rey i Coldplay

    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słucham praktycznie wszystkiego oprócz metalu :) świetna koszulka, uwielbiam AM :*
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super post także musze posłuchać tego zespołu!

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też słucham prawie każdego rodzaju muzyki ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post i opinia pokrywająca się z moją. Zresztą mam nieco podobną "historię muzyczną". Ja byłam Directioner przez 4 lata (nadal słucham ich muzyki) i faktycznie odejście Zayna zabolało, mimo, że zespołem nie interesuję się już tak jak dawniej.
    Oprócz posta bardzo spodobał mi się też klimat zdjęć i twój wygląd. Wyglądasz przepięknie i ciekawie ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobne poglądy do twoich co do szufladkowania gatunków muzycznych oraz co do tego że muzyka Arctic Monkeys jest cudowna. Uważam że słucha się muzyki a nie twórców - to znaczy, lubię czyjąś muzykę to nie znaczy że muszę znać jego biografię na pamięć :)

    U mnie również rozdanie :) , do wygrania floral choker <3
    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2015/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą opinię :) Directionerką byłam do niedawna (ok.2 lat) co nie oznacza, że ich nie słucham- wręcz przeciwnie.. Uwielbiam posłuchać sobie ich stare piosenki i śledze nowe. Co do Arctic Monkeys.. Nie przepadam za ich piosenkami, chociaż kilka z nich b. mi się podobają i też nie ograniczam się do jednego rodzaju xd Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie z tb, każdy może lubić to co che !

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nigdy nikogo nie obrażałam ze względu na jego gust muzyczny. Tak samo jak z 1D jest np. z Justinem Bieberem, dorósł się, zmienił, ale nie..Nadal jest małym ''pedałem'' z grzywką, a ludzie, którzy go lubią często są odrzucani. Masakra.
    Fajnie, że napisałaś taki post! Świetne zdjęcia, szczególnie to pierwsze hah! :D <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zazwyczaj słucham tego co mi wpadnie w ucho. Wśród moich znajomych jest naprawdę wiele tych gatunków,ale wszyscy się znamy i tolerujemy tego co słuchamy.Świetny temat podjęłaś.Super zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja słucham każdego rodzaju. Przeważnie tego co leci w radiu rmf maxxx haha ;D
    Wesołych i spokojnych Świąt życzę ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zdjęcia! ^^

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przebrnęłam chyba przez wszystkie możliwe style muzyczne.W podstawówce słuchałam reggae,rapu,popu i nawet muzyki klasycznej!Na początku gimnazjum zaczęłam słuchać rocka,metalu a inną muzyke uważałam za gówno.Dopiero od kilku miesięcy się ogarnęłam z tolerancją muzyczną,a co najważniejsze-nie ograniczam się do jedengo gatunku.Moim ulubionym zespołem jest Scorpions,ale uwielbiam też Birdy i Eda Sheerana.Lubię Bring Me The Horizon i Lady Gagę.Mogłam bym tu jeszcze wiele wmieniać.Najważniejsze,żeby słuchać muzyki,którą naprawdę lubimy,nawe jeśli są to zespoły,które stanowią swoje całkowite przeciwieństwo :)
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis! Bardzo lubię twojego bloga.
    http://www.mandn1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja słucham przede wszystkim popu. ;)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nigdy nikogo nie hejtowałam za to jakiej muzyki słucha. Każdemu może podobać się co innego i nam nic do tego :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Ja zazwyczaj słucham popu bo ta muzyka mi się najbardziej podoba.
    Życzę Ci Wesołych Świąt i smacznego jaja!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam muzykę arctic monkeys, i pdoobnie jak ty nie znam imion członków zespołu itp, są po prostu świetni

    OdpowiedzUsuń
  27. Ocenianie ludzi po tym jakiej muzyki słuchają jest żałosne. Nigdy nie rozumiem takich osób. Na słucham wiele gatunków muzycznych. Najcześciej słucham Beyonce( moja królowa), Justina Biebera, 1D i the 1975 :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, ja nie słucham takiej muzyki :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :) Ja również przez dług czas byłam Directioner :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy chodzi ci o pytanie z ASKA o Arctic Monkeys? JA ci je zadałam :p xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram