PARANORMAL

16:44

UPRZEDZAM, ŻEBY OSOBY MŁODSZE, O SŁABYCH NERWACH LUB PANICZNIE BOJĄCE SIĘ PARANORMALNYCH RZECZY LEPIEJ NIE CZYTAŁY TEGO POSTU, PONIEWAŻ BĘDZIE TU MOWA O W.W. RZECZACH.

[Ps. pozdrawiam mojego kolegę z klasy-Mariusza!XD]
Jedni w nie wierzą, inni nie. Ja jednak jestem zdecydowanie w pierwszej grupie.
Często z moją koleżanką Olą [którą również pozdrawiam] czytamy takie rzeczy i później straszymy się nawzajem hahaha....
Jednak teraz chodzi o coś więcej.  Jest wiele przypadków zdarzeń paranormalnych. Otwierające się szafki, głosy, demony,postacie, sylwetki na zdjęciach przy których nikogo innego oprócz nas i fotografa nie było, niewytłumaczalne zdarzenia. To nie chodzi o horrory, tu chodzi o to co się dzieje naprawdę.
Sama miałam kilka takich przypadków i przeżyłam to na własnej skórze. Nie chcę o nich wspominać, czy pisać. Na wielu grupach były nie raz posty, żeby pisać o naszych paranormalnych zdarzeniach i miały one ogromną aktywność, a wiąże się to z tym, że to nie dzieje się wybranym ludziom, tylko przypadkowym. Tak naprawdę nigdy nie wiesz czy Tobie się coś takiego nie zdarzy. Bo szanse są duże.
Podobno po urodzeniu przez kilka nocy śni nam się całe nasze życie. I jest to wytłumaczenie na to, dlaczego czasami mamy déjà vu. Déjà vu to nic innego jak myśl, że coś, co się dzieje w danym momencie już słyszeliśmy/widzieliśmy/robiliśmy i zastanawiamy się po co robimy to drugi raz. Gdy się o tym dowiedziałam to to wszystko składa się w jedną całość i wydaje się być bardzo możliwe, czyż nie?
Istnieje też coś takiego jak paraliż senny. Budzimy się w środku nocy, czujemy się bezradni, bezsilni, nie możemy krzyczeć, ani poruszać kończynami. Po prostu patrzymy. I wtedy najczęściej zbliża się do nas jakaś zjawa z drugiego końcu pokoju bądź czujemy jakby coś nas dusiło. Wydaje się to być creepy, dlatego cieszę się, że jeszcze nigdy tego nie zaznałam.
| t-shirt-CLICK | skirt-CLICK |
Ogólnie ja wierzę w takie rzeczy, znam wiele takich przypadków.
Uważam, że nie warto robić sobie żartów z szatana, sekt, czy chociażby krwawej mery, bo to wszystko może się odwrócić przeciwko wam.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał.

A wy wierzycie w takie rzeczy?

WYNIKI KONKURSU POJAWIĄ SIĘ ZA TYDZIEŃ, WIĘC MOŻECIE SIĘ JESZCZE ZGŁASZAĆ!
KLIK

Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

31 comments

  1. Ja również uważam, że duchy i inne stworzenia paranormalne istnieją, to w końcu dusze zmarłych ludzi. Nienawidzę ja ktoś drwi z takich rzeczy bo wiem, że to może się odwrócić przeciwko nam. Świetny post, takie rzeczy są bardzo interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy temat i ładne zdjęcia :)

    www.loczekpisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już wiesz, z grupy ja także w to wierze. Mi się przydarzyło takie coś.. a co dopiero mojej przyjaciółce.
    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paraliż senny ? Aż przeszły mnie ciary ;/ Brr !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wierzę w takie rzeczy, słyszałam o tym od wielu osób. Ja często mam dejavu i to jest dla mnie na prawdę dziwne..
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że nie powinniśmy żartować z takich rzeczy, bo to naprawdę może nam się zdarzyć. A z tego co czytałam to nic fajnego :)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i fajnie ze poruszyłaś ten temat :)
    pisanepomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie nie wiem, czy wierzę w takie rzeczy, też się cieszę, że nie doświadczyłam paraliżu sennego :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Post świetny i ciekawy, chętnie go przeczytałam :)
    Ja mogę powiedzieć,że jestem tak pomiędzy :)
    Cudowne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy temat posta! Ja tam nie wiem czy w to wszystko wierzyć czy nie,
    jestem pomiędzy xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam horrory i to wszystko,ale nie za bardzo wierzę w demony itd. ;)

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam paraliż senny dwa razy w życiu, NIE POLECAM. Ciągle boję się, że dalej mi się to przydarzy :/
    Świetny pomysł na posta i świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę w to nie wierzyć, bo potem będę miała jeszcze jakieś schizy! :D Ogólnie czasem w nocy się budzę i mam wrażenie, że wpadam do jakiejś dziury w ziemi, to się powtarza prawie codziennie...

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... o paraliżu sennym kiedyś trochę czytałam
    Bardzo oryginalny pomysł na posta :)
    ewaskoczen.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierze w takie rzeczy ;)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam sie zawsze na deja vu :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też myślę, że takie sytuacje dzieją się naprawdę. Słyszałam wiele historii o rzeczach, które na codzień się nie zdarzają i przydarzyły się członką mojej rodziny. Jednak czasem może to być spowodowane tym, że "wmówimy" sobie np. że coś jest w pokoju, choć tak naprawdę nic nie ma.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wierzę w takie coś ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wierzę w zjawiska paranormalne- kilka razy nawet mi się zdarzyło. Sama też nie chcę o tym zbyt dużo mówić, bo nie należy to do przyjemnych rzeczy. Nawet u mnie w rodzinie i u znajomych też tak było i wiemy, co to znaczy coś takiego przeżyć. Często mam dziwne wrażenia, że nie jestem sama (choć jestem), ale mama mi mówi, że coś sobie wmówiłam.
    A deja vu mam ciągle i nie wiem, co jest grane, no ale cóż- może tak ma być. Bardzo interesująca notka :)

    Pozdrawiam
    Sisters Blog- blog prowadzony przez dwie siostry, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł na posta!
    Nie zastanawiałam się nigdy na ten temat...
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post !
    ja nigdy nie doświadczyłam zdarzeń paranormalnych i mam nadzieję, że nie doświadczę, bo to napewno nie jest nic fajnego

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja mam deja'vu często, ale tego paraliżu sennego nigdy i dobrze :O
    W sumie ciekawe wyjaśnienie tego deja vu.. ;>
    Cudny post i zdjęcia! Outfit boski! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na posta!
    Ja osobiście kocham czytać literaturę grozy<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post jak każdy!:D Mimo iż jestem osoba o słabych nerwach jeśli chodzi o te rzeczy.. postanowiłam, że jednak przeczytam ten post:) Jeśli chodzi o pytanie.. To sama nie wiem czy wierze czy nie, można powiedzieć że wierze w tylko niektóre rzeczy a niektóre nie.. Nie wiem jak to opisać. :) + Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama tak naprawdę nie wiem czy wierzyć w to czy nie :) Bardzo często mam deja'vu, w końcu ktoś to ciekawie wytłumaczył, haha :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam coś takiego, że w nocy śni mi się jakaś chwila z poprzedniego dnia, ale jak się budzę to tego nie pamiętam. Dopiero jak ta rzecz się wydaży to sobie przypominam, że to mi się śniło... dziwne. PS.: Ja też w takie rzeczy wierzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam coś takiego, że w nocy śni mi się jakaś chwila z poprzedniego dnia, ale jak się budzę to tego nie pamiętam. Dopiero jak ta rzecz się wydaży to sobie przypominam, że to mi się śniło... dziwne. PS.: Ja też w takie rzeczy wierzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam coś takiego, że w nocy śni mi się jakaś chwila z poprzedniego dnia, ale jak się budzę to tego nie pamiętam. Dopiero jak ta rzecz się wydaży to sobie przypominam, że to mi się śniło... dziwne. PS.: Ja też w takie rzeczy wierzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam niby w to nie wierze, ale nieraz sobie to strasznie wyobrażam i i tak się boję xxd
    gaaba-gabaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram