YELLOW

23:36

Heeej misie
Tak jak obiecywałam-posty w środku tygodnia. Wątpię, że ktoś przeczyta to jeszcze dzisaj, bo jest godzina 23:35 hahaha.
Dziś outfit na cieplejsze dni, których ostatnio jest coraz więcej i bardzo się z tego powodu cieszę.
A co u mnie?
W sumie nudno, jutro kartkówka z matmy, więc dzisiaj musiałam wkuwać, niedługo muszę iść też poprawić sprawdzian, żeby na koniec wyciągnąć chociaż 3 haha....
Po za tym jest fajnie, niedługo lato, wakacje, wymiana.'
To wszystko dzieje się tak szybko. Dopiero zaczynało się 2 półrocze, a teraz końcówka kwietnia zleci już szybko, bo w przyszłym tygodniu 3 klasy piszą testy, więc mamy wolne, w następnym tyg. wycieczka do Pragi na 3 dni, kilka chwil i już maj, w maju ostatnie poprawki i....
czerwiec! ♥





 | t-shirt-CLICK | skirt-CLICK | bag-CLICK | shoes-CLICK |
Na dziś to tyle, lecę spać, bo już późno aaaaaaaaa
Dobranoc:*

Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

26 comments

  1. Mega outfit, strasznie spodobała mi się koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie już za niedługo Czerwiec! :) Aż nie chce się chodzić do szkoły, bo jest tak pięknie dasz radę:) A Outfit jest na prawdę na takie dni jak teraz, super wyszukany:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:) Ps. Stylowy Design, sama robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółta spódnica świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak ktoś przeczytał :D Śliczna spódniczka :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny outfit! :*
    Swietne buty i torba :)
    Ja niestety pisze egzaminy za tydzien :/

    ❤Mój blog-kliknij❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wyobrazasz sobie jak sie ciesze ze to juz koncowka,chociaz teraz jest pod gorke ;) Nawet fajnie to wygląda ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ < --- mogłabys kliknac w KLIK w ostatnim poscie ? To dla mnie ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit, u mnie jak narazie najgorszy tydzień...byle do testów potem już luzy:)
    Zapraszam do mnie, świeży start!
    ❤ Przemyślenia Arbuza ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog:) Masz urodę i ten urok;)
    insidethegamess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny outfit :) ja w tym roku piszę egzamin, zazdroszczę Ci :p
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! :)
    Ja w tym roku piszę egzaminy, więc zazdroszczę wolnego :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! :) Ja z matmy to nie jestem mistrzem, ale to zależy od nauczyciela. Osobiście wolę fizykę i lecę na 5 ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizajca, a torba perf<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna spódniczka :D Jeszcze nie byłam w Pradze ale bardzo chciałabym tam pojechać :D

    http://picture-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, mam nadzieję że piękna pogoda utrzyma się długo! ^^

    Czy mogłabyś poklikać w linki w poście u mnie? Rozpoczynam pierwszą współpracę i bardzo mi zależy :) Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że są w Polsce osoby, które noszą to co im się podoba, bez względu na środowisko ;) Wyróżniasz się ale to dobrze!

    Mój blog *klik!*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudowna torebka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super torba ^-^ <3

    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny t-shirt ♥ pogoda jest idealna na taką stylizację ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A jednak ktoś przeczytał, co tam, że następnego dnia..Haha :D
    Super notka i outfit! Śliczny kolor ma spódniczka, a torba boska! <3
    Ssarusska ma taką :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta spódniczka ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna bluzka

    tumozemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam http://flawllessy.blogspot.com/
    Piękny tennis skirt

    OdpowiedzUsuń
  24. http://marryscary.blogspot.com/
    zapraszam!
    dopiero zaczynam:)
    świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tej torbie, też wlasnie musze poprawić matme...
    Zapraszam na mojego bloga - jesli Ci się spodoba, zaobserwuj...
    Klikniesz w linki w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram