Charlie, Charlie are you here?

19:58

Po raz kolejny na moim blogu o paranormalnych rzeczach. Musicie się przyzwyczaić, bo jestem tym zafascynowana! 
Chyba najgłupszy challenge zaraz po kylie jenner....
Myślę, że jeśli śledziliście bacznie internet przez ostatni tydzień to wiecie o co chodzi. Wywoływanie ducha. Z początku wydaje się to głupie, niemożliwe, zabawne, ale co później?.....
 Polega to na ustawieniu na sobie 2 ołówków na krzyż, a na kartce pod spodem napisanie odpowiedzi również na krzyż, żeby wyglądało to mniej-więcej tak: 
yes|  no
no |yes
Następnie zadajemy pytanie ''Charlie, Charlie are you here?'' powtarzając je kilka razy dopóki owy duch nie odpowie, następnie ''Charlie, Charlie can we play?''
później już totalna dowolność, tylko, żeby odpowiedzami na pytania było ''tak'' albo ''nie''
Jeśli chodzi o odwołanie to trzeba aż do znudzenia powtarzac ''Charlie, Charlie can we leave?'' aż nie uzyskacie odpowiedzi ''yes''. Wtedy trzeba gwałtownie zrzucić ołówki na ziemię i powiedzieć 'Goodbye'
 Na początku sama w to nie wierzyłam, myślałam, że to kolejna bujda, ale wraz ze znajomymi postanowiliśmy spróbować. Gdy ołówek zaczął się ruszać, a my byliśmy pewni, że żadne z nas nie dmuchało zaczęło się robić creepy. Poszliśmy do nauczyciela, który zajmuje się takimi rzeczami i on powiedział nam, że coś wywołaliśmy, że nie jest to dusza ludzka (tylko prawdopodobnie demon) i żebyśmy się więcej w to nie bawili, bo to nie są żarty. Wiele osób pisało mi, że chciał nas tylko wystraszyć, ale nie wydaje mi się....
Sama nie wiem co mam o tym myśleć....
Z jednej strony wierzę w takie rzeczy, natomiast z drugiej...wywoływanie demona przez jakieś ołówki? Wydaje się to bez sensu..
Pisaliście mi, że ołówki się ruszają, bo grafit się przyciąga, ale....czemu poruszały się akurat wtedy, gdy zadawaliśmy pytanie? Mam mieszane uczucia co do tego....

| choker-allegro | coat-CLICK | t-shirt-CLICK | skirt-CLICK | socks-primark | shoes-deezee.pl |

A co wy myślicie o charlie charlie challenge?
Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

34 comments

  1. Ja w to nie wieżę i myślę, że to kolejna zabawa która znudzi się po 2 tyg. :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, zresztą jak zawsze. Śliczny t-shirt. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to być prawda, a może nie... Ja wolę takich rzeczy nie robić, bo potem nie wiadomo co się może stać, czasem wręcz może się okazać to niebezpieczne. Nie mam po prostu zdania na ten temat.
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno z tymi ołówkami dzieje się tak właśnie przez grafit, ale demon się wywołuje przez to, że osoby"bawiące się" chcą tego i im bardziej w to wierzą, tym groźniejszego demona mogą wywołać. Tak samo można po prostu siedzieć przy pustym stole i namawiać ducha do przyjścia i jeśli twoja wiara jest mocna, że demon czy duch może przyjść- pojawi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chcę próbować :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio na religii poruszyliśmy ten temat. Fakt faktem to tylko ołówki i kawałek papieru, ale pod pretekstem zabawy kryje się coś mniej zabawnego. Ja nie zamierzam próbować takich rzeczy, dla mnie to najgłupsza rzecz jaką można wymyśleć.
    aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tym i stwierdzam,że to niezła głupota ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to nienormlane na moje. Po co takie cos robic w ogole :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, nie wierzę w to :) Kolejna zabawa dla gimbów.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym nie probowala, to niebezpieczne.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam i nic, a nie pożegnałam się.
    http://karczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam to zrobić,ale zrezygnowałam ;3
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to jeden z najgłupszych wyzwań jakie do tej pory opanowało internet, jeżeli ta cała sprawa z wywoływaniem duchów to prawda, to nie są to żarty :/ super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bez powodu każą pytania zadawać jak najgłośniej, dźwięk który wydajesz podczas mówienia 'charlie' (z tego co wiem to dokładnie to cz) wywołuje drgania i wprawia w ruch ołówki, też wierze w takie rzeczy ale to jest totalna ściema

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam mieszane uczucia. ALE demony istnieją! Wywołanie ich jest proste... Są przypadki, że demon wstąpi w ciebie, lecz to NIEKTÓRYCH zdanie bujda... NIE! Specjalni księża (egzorycyści) się tym zajmują. To jest prawda. Wywoływanie duchów też czasami przynosi skutki...

    http://natty-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem ten challenge jest chyba najgłupszy z tych wszystkich popularnych..
    Ale zdjęcia świetne! Idealne miejsce! *--*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, zobaczę ;)
    Proszę Cię przyjedź do Krakowa wakację !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam nie wierzę w takie rzeczy. Ale wolę też nie próbować :D

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to się boję wywoływać czy cokolwiek z duchami związane :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo jak ty jestem zafascynowana rzeczami paranormalnymi, ale nie odważę się spróbować zrobić ten challenge. Moje koleżanki mówią, ze to bujdy i że ten ołówek sam się przesuwa przez jakiś wiatr, hahaah xD Ale ja jednak tak nie myślę...
    Bardzo mi się podoba twój blog i styl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam zrobić tak kilka razy, i nic. To jest bujda !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam nie bardzo w to wierzę, ale całkiem lubię takie posty. Bardzo podobny jest u Lolki :))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tym już dużo. Moim zdaniem bezmyślne było 'granie w to' z przyjaciółmi. Można w to wierzysz, można nie, ale chyba lepiej nie ryzykować :')

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli wierzysz to twoja sprawa, jednak jeśli mogę coś doradzić, to poczytaj o realnych konsekwencjach wywoływania duchów takich jak przykładowo opętanie, straszne, no ale czemu się dziwić?
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama nie wiem co myśleć o takich rzeczach, ale wole się w to nie mieszać xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że sam ten challenge jest średnio prawdziwy, jednak wierzę, że wywołać ducha nie jest trudno i takie dusze np. demonów gdzieś tam wkoło nas są i trzeba raczej uważać:)
    Ślicznie wyglądasz;)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie po prostu nie ciągnie do takich rzeczy, więc nawet nie mam zamiaru próbować wywołać Charliego :)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem ten challenge nie jest prawdziwy, ale w wywoływanie duchów wierzę i jednak wolę nie próbować :')))
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czytałam o tym I podobno to jest jakas tradycja mexykańska

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sprubowałam i.....i co? i nic,nic sie nie stało i nie wiedziałam co zrobić,czy przestać czy czekać na odpowiedź czy powiedzieć goodbaay? czy co?ale przez to nie wiem w końcu ciy to prawda czy nie. miłego charrrrrrrrllieg.........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram