POKLIKAŁAM

21:58

Heeej!
Bardzo bardzo bardzo was przepraszam, że w zeszłym tygodniu nie pojawił się żaden post! Pewnie niektórzy z was wiedzą, że w poniedziałek uciekł mi kot i byłam bardzo zrozpaczona, w ogóle nie wychodziłam z łóżka, ale na szczęście w czwartek wrócił cały i zdrowy! Wiele osób bardzo mnie pocieszało, więc dziękuję! ♥
Temat tego posta nasunął mi się podczas czytania komentarzy przy poprzednim.
Baardzo dużo osób pisało ''poklikałam ;*''. Nie rozumiem? 
a) po co mi to piszecie
b) nie prosiłam o klikanie
c) NIE, NIE POKLIKAM U CIEBIE
Nie rozumiem żebrania o kliki, a wręcz wkurza mnie to bardzo. Jak już chcecie mieć współpracę, to musicie być pewni, że na waszym blogu znajdą się osoby, które klikną w ten cholerny link bez waszego proszenia o to. 
 Przyznaję, na początku współprac sama to robiłam, ale z czasem zrozumiałam, że nie ma sensu, bo jeśli będziecie klikać to będziecie, a jak nie to nie. Po prostu wtedy stracę współpracę, ale współpraca to nie wszystko kochani.
| sunglasses-SINSAY | dress-CLICK | shoes-deezee.pl |

Jeszcze raz:
Nie proszę was o kliki
Wy nie proście mnie 
A gwarantuję, że znajdą się na waszych blogach osoby, które będą klikać z własnej woli.....
Miłej niedzieli!
Xoxo,
Darlsic.

You Might Also Like

24 comments

  1. Nie rozumiem, tak jak Ty, osób, które tak żebrzą. Pozdrawiam Cię Zosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ktoś miał jakiś problem ze słowem "żebrzą" :
      Odmiana w czasie teraźniejszym:
      ja żebrzę, my żebrzemy
      ty żebrzesz, wy żebrzecie
      on, ona, ono żebrze, oni, one żebrzą.
      2 os. lpoj trybu rozkazującego: żebrz!

      Usuń
    2. Mi tam akurat to nie przeszkadza haha. Ładne zdjęcia!!
      Mój blog-KLIK

      Usuń
  2. Ja zawsze klikam w te linki, chyba już z przyzwyczajenia ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle komus klikam, to raczej miłe ;)
    Ale żebrać nienawidzę XDD

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej klikam, ale nie zamierzam nigdy żebrać o to :)
    pięknie wyglądasz!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz w sumie dużo racji ;) Dobrze,że kot się znalazł ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz sporo racji, jednak na początku współprac dużo osób prosi o kliki ;) Ja piszę tylko ''proszę o poklikanie'' i tyle xd Ale więcej chyba tego robić nie będę ;) Ja i tak zawsze klikam w czyjeś linki, hehe.

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to nie wkurza :) Sama kiedyś prosiłam, teraz już tego nie robię. Piszę np. ''koszula-klik'' jak chcą kliknąć to to zrobią.
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia! Chyba każdy na początku żebra o kliki hah :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię takiego żebrania ;) Pisze poklikałam bezinteresownie ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta sukienka i w 100% się zgadzam z Tobą, to denerwujące kiedy pod każdym postem pisze "poklikałam, zaobserwowałam"

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze klikam u wszystkich w linki i czasem zdarzy mi się napisać w komentarzu poklikałam, ale tylko dlatego żeby ta osoba wiedziała, nie chce mieć z tego żadnych korzyści :)
    Ślicznie wyglądasz, sukienka jest genialna! :D
    W ogóle fajnie zdjęcia wyszły! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żebranie jest głupie ://
    Super zdjęcia Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z tobą :)

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, trzeba mieć pewność, że się ma wiernych czytelników, zanim się w ogóle zdecyduje na współpracę :) super zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze to napisałaś. Mnie też osobiście denerwuje żebranie o kliki. Ja sama dodając jakieś wishlisty z choies, nie piszę błagalnej modlitwy o klikanie, tylko po prostu podlinkowuje ubrania i wiem, że ktoś kto będzie chciał, po prostu w to kliknie :))
    wspaniałe zdjęcia <3 śliczny masz rower :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację :) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą. Fajnie, że o tym napisałaś.
    Zdjęcia są naprawdę świetne i masz śliczną sukienkę. ;)
    mojakroliczanora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram