PRAGUE 2015

12:13

Jak może niektórzy z was wiedzą, 27-29.04 byłam na wycieczce szkolnej w Pradze. Było świetnie!
Atmosfera, ludzie, wszystko było super. Wycieczka udana i myślę, że o wiele lepsza niż Berlin rok temu (Chociaż Berlin podoba mi się bardziej niż Praga...)

Wyruszyliśmy wcześnie rano,  nie pamiętam dokładnie o której. Naszym pierwszym przystankiem było skalne miasto, w którym spędziliśmy dobre 3 godziny (jak nie więcej)..
Później pojechaliśmy do hotelu i mieliśmy czas, żeby się zakwaterować. W drodze jeszcze trochę zwiedzaliśmy.





ZA TAK OGROMNĄ WATĘ CUKROWĄ ZAPŁACIŁAM W PRZELICZENIU NA POLSKIE OK. 4 ZŁ ♥




Drugiego dnia głównie zwiedzaliśmy Pragę. Pogoda była o wiele gorsza niż poprzedni dzień, w którym praktycznie nic nie zwiedzaliśmy. Padał deszcz, ciapa, zimno.
Odwiedziliśmy muzeum techniki oraz różne ciekawe zabytki. Nie odbyło się bez starbucksa hahaha...










Przyszedł czas pożegnania Pragi i wrócenia do domu. Do Polski wyruszyliśmy ok. 15, a do tego czasu jeszcze trochę spacerowaliśmy po Pradze, w tym wstąpiliśmy do muzeum figur woskowych!





Uważam, że wycieczka była super, mega udana! Oczywiście nie obeszło się bez głupich ''przypałów'' w nocy podczas gdy chciałyśmy przejść o 3 z jednego pokoju do drugiego. Nacia wychyliła głowę za drzwi, a tam kto? Pani! A Nacia głupiutka zamiast coś nakręcić, że boli ją głowa i chciała tabletkę powiedziała ''O! Szukałam Pani! Chciałam się zapytać czy mogę sprzątać w pokoju!?''  AHAHHAHA
TAK.
NACIA. SPYTAŁA. CZY. MOŻE. SPRZĄTAĆ. O. 3. W. NOCY.
Pani się wkurzyła i oczywiście pytała co my kombinujemy.....
Mimo, że Praga bardzo mi się podobała trzeba przyznać, że jest to brudne miasto...
Mam nadzieję, że post wam się podobał! Postaram się jeszcze jutro dodać jakiś post z outfitem! :)
Zapraszam również na vloga z Pragi:

You Might Also Like

27 comments

  1. Zazdroszczę wyjazdu! Ja miałam jechać z klasą na Srebrną Górę na kilka dni ale nie wypaliło niestety ahh

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie miałąś ja jadę do Poznania ;)

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym jechać do Pragi *.* zazroszcze wam wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być naprawdę fajnie ;) Byłam kiedyś w Pradze, ale tylko na jeden dzień
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym zwiedzić to miasto! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow , cudowne miejsce! nie pozostaje nic jak tylko zazdrościć ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią odwiedziłabym Pragę, choć od zawsze moim marzeniem był wyjazd do Berlina.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze ja nie jade na taka wycieczke:( jade tylko do Łodzi, a w sumie tam nic za ciekawego nie ma.
    Sprzątać o 3 w nocy, taaaaaaaaaaak. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda piękne miasto :) Pojechałabym tak jeszcze raz :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. musiała być fajna wycieczka :D
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu kochana :) Polecam ci nową polską strone dla blogerek może zainteresuje cie, to że można tam wygrać fajne zestawy kosmetyków ;-)
    http://dresscloud.pl/share/X8hh/
    w mojej ostatniej notce znajdziesz moją najświeższą nagrodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takiej wycieczki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam w Pradze, ale na końcu czerwca i cała nasza klasa wręcz umierała z gorąca, taki się dzień trafił. Ale ogólnie wycieczki są fajne i zawsze nałapie się wspomnień, jak to z Nacią ;)
    Opowiastki prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam w Skalnym mieście rok temu :D To piękne miejsce, mam zdjęcia w tych samych miejscach co ty xd

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało być naprawdę super! Zazdroszczę takiego wyjazdu :3
    Chciałabym zobaczyć Pragę <3
    Świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie wycieczki! Super zdjęcia :)
    Ja za jakieś 15 minut właśnie jadę na wycieczkę i m.in. będziemy w Berlinie!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/2107.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam kiedys w Pradze i jestem zakochana w tym miescie muszę tak kiedys jeszcze pojechac moj blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie wycieczki, fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że chociaż Tobie wycieczka się udała :)
    Byłam w Pradze i to cudowne miasto! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jade 1 czerwca do Pragi :D wiem wiem,interesujące :')
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. w skalnym mieście byłam w 4 klasie! :D

    Zapraszam na nowy blog po zmianach!
    ✿Pisane pasją [klik]✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu do muzeum figur woskowych!

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju muzeum figur woskowych>>>, śliczne zdjęcia:)

    http://borntopizza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne miasto <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko! Hitler! :O
    Hahaha, cieszę się, że wycieczka udana! :D
    Super zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. #selfiezhitlerem :D haha
    Ładnie jest w tym skalnym mieście
    Fajnie, że wycieczka się udała :)
    Mam takie okulary jak ty, są świetne!

    mojakroliczanora.blogspot.com

    Ps: Czym nagrywałaś? Telefonem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram