DZIWNE FAKTY O MNIE

19:59

Natchnęło mnie na taki post, bo zrozumiałam, że wszystko co o mnie wiecie to to, że mam 15 lat, moje imię to Zosia i mam dwa koty haha. 
W takim razie zapraszam na lekturkę!
  • Nienawidzę orzechów
  • Nienawidzę, gdy na grupie dodam jakiś post, a ktoś komentuje go 2 miesiące później i to czymś, co jest już nieaktualne...
  • Kocham koty
  • Nigdy nie jem chipsów, które są ''zawinięte'' albo są spalone, fe
  • Nienawidzę dźwięku wypisanego pisaka, aaaa aż mi zagrzytało w uszach
  • Uwielbiam oglądać śmieszne koty na youtube
  • Często mam milion pomysłów na coś, ale gdy już dojdzie do realizacji to o wszystkim zapominam
  • Lunatykuję
  • Nienawidzę, gdy ktoś ubiera niepasujące do siebie faktury np. top w prążki i spodnie marmurki no po prostu wrr:)))))))))))
  • Pierogi ruskie jem z maggi
  • Kocham motyle, kolekcjonuje je i wklejam do zeszytu (oczywiście te, które znajdę już nieżywe)
  • Moją ulubioną herbatą jest lipton marakuja i malina
  • W starbucksie uwielbiam caramel mocca
  • Nie mam łaskotek
  • Gdy oglądam jakiś serial bardzo się z nim zżywam i trudno mi jest obejrzeć ostatni odcinek.
  • Mam bardzo słabą pamięć
  • Jem tylko dwa rodzaje kanapek: z nutellą & z żółtym serem i pomidorem
  • Nienawidzę mięsa, toleruję tylko to w kebabie i czasaaaaaami pierś z kurczaka
  • Rozmawiam z moimi kotami
  • Chciałabym mieć septum
  • Kocham robić sobie zdjęcia ze znajomymi, uważam, że to wspaniała pamiątka i często we wrocławiu/opolu robimy sobie zdjęcia w budkach, a ja przywieszam je na tablice korkową
  • Kompletnie nie mam planów na przyszłość, żyję teraźniejszością
  • Boję się horrorów
  • Mam 764356384 ciuchów, ale i tak nigdy nie mam się w co ubrać
  • Ciągle jem coś niezdrowego, a i tak jestem chuda
  • Gdy idę przez miasto z słuchawkami i leci jakaś piosenka to w głowie mówię ''jak będzie refren to dojdę do tego słupa''. To jest głupie hahaha czasami samą mnie to wkurza.
  • Interesuję się zjawiskami paranormalnymi
  • Bardzo szybko zapamiętuje teksty piosenek
  • Gdy byłam mała na czekoladę mówiłam ''kelaka''
  • Dla mnie najgorszą rzeczą na świecie jest obudzenie się w trumnie lub utopienie.
I to by było na tyle! Jeśli wam się podobało to w przyszłości mogę zrobić podobny post, piszcie w komentarzach czy chcecie! :) 

A na poniższych zdjęciach cudoooooowny t-shirt ze skydance.pl. Przypominam, że na hasło ''10zos'' macie tam 10% zniżki! Kod jest ważny do....zawsze! Haha, miłych zakupów!
| choker-DIY | t-shirt-skydance.pl | skirt-bershka | socks-CLICK | shoes-stylowebuty.pl |

You Might Also Like

28 comments

  1. Większość faktów mogłabym przyrównać do siebie haha :) Cudowne zdjęcia, ale ostatnie najlepsze.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jest to zdjęcie 3 od końca + świetna buty! :D

    http://byvanczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam kiedyś pierogi z maggi, ale to nie było najlepsze doświadczenie. Może dlatego, że nie lubię maggi? ;;

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham koty, boję się horrorów i nigdy nie mam się w co ubrać (chociaż z szafy się wysypuje) :D śliczny t-shirt ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super ,ja akurat nie lubię kotów wolę psy :<
    karoliina-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę psy ! :D
    Śliczne zdjęcia, na pewno chciałabym zobaczyć jeszcze kiedyś u Ciebie taki post !

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektore fakty mamy takie same :) bardzo chetnie przeczytam kolejny taki post.
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre fakty dotyczą również mnie :D Ale nie ten o łaskotkach, ja wręcz przeciwnie - mam straszne łaskotki niestety, haha :D
    Też interesuję się zjawiskami paranormalnymi, boję się tego, ale się mega interesuję :D
    Świetne zdjęcia! Mogę to ostatnie na tapetę? ;3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W pary rzeczach jest u mnie tak samo :) Ta bluzka jest genialna! Wyglądasz świetnie :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Pisz cześciej posty z faktami, są super! :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo faktów takich samych :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, super post! :D Koniecznie rób takich więcej! Tez kocham koty ♥ Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre fakty są naprawdę dziwne, haha.
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no niektore sa dziwne :D kelaka kocham XDDD

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre są rzeczywiście dziwne o.O
    co powiesz na wspólną obserwację?
    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypisany pisak..ugh :O
    Ale świetne fakty!
    Śliczny outfit!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też rozmawiam ze swoimi kotami, h5! Zdjęcia są przecudowne xx

    http://borntopizza.blogspot.com/ Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne fakty, ja też lunatykuję XD
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) może na razie kupisz sobie "fałszywy" septum?

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawie, zdjęcia śą cuuudowne ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ♥
    Ja też nie lubię mięsa i kocham koty. :) :)

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. "Kelaka" 😁😂😂
    Pewnie nie raz Ci to mówiono, ale i tak napiszę, genialnie się ubierasz, uwielbiam Twój styl 💘

    OdpowiedzUsuń
  24. Więcej postów prosimy :D Pocieszę cię, że to z ubraniami w szafie.... no tak ma, raczej każda dziewczyna haha
    oleczka33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha :D
    Fajny post :)
    mojakroliczanora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jesteś chuda. Chude są anorektyczki. Ty jesteś co przeciętna, bo szczupła ani gruba nie jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram