SUMMER

22:41

Do wakacji zostały praktycznie 2 dni, wszystko minęło tak szybko.
A później trzecia gimnazjum, najstarsza klasa w szkole, bierzmowanie, testy, wybór szkoły.
Wszystko na raz.
Będzie się tyle działo.
Szczerze? Obawiam się trochę przyszłego roku, obawiam się tego, że nie dam rady ze wszystkim, do powyższych obowiązków dochodzi jeszcze blog i youtube. Muszę dać radę. Muszę.
Jednak żyjmy teraźniejszością! Dzieli nas krok od dwumiesięcznego wypoczynku! Macie jakieś plany na wakacje? :)
Ja szczerze nie mam nic zaplanowanego. Mam nadzieję, że odwiedzę Kraków i Poznań :)
Wrocław na 100% i to nie raz, może jeszcze Opole. 
Bardzo chciałabym też do Warszawy, ale jak na razie jest to odległe marzenie.
Dobra, rozgadałam się jak nigdy haha, przejdźmy do outfitu!
Btw. przepraszam za jakość mikrofalówki, ajfon świruje.







| sweater-SH | skirt-CLICK | shoes-vinted.pl |

You Might Also Like

38 comments

  1. Ja jade na pewno do Kielc i chcialbym wybrac sie na jakis meet up, ale nie wiem jak wyjdzie :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! (Mieszkam w Kielcach )😂

      Usuń
    2. Ja też! (Mieszkam w Kielcach )😂

      Usuń
  2. Ja jadę w Bieszczady i na Mazury. No, i przyjaciółkę w Częstochowie odwiedzę. Wypadałoby też coś zrobić w kierunku matury z wosu, skoro mam tyle wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najprawdopodobniej jadę do Wawy na dwa dni, na pewno nie raz odwiedzę Toruń i jeszcze chce jechać do Poznania.
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadę do Włoch na kolonie :). Udanych wakacji:*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna spódniczka! Masz rację, w trzeciej gimnazjum zawsze jest ciężko, ale dasz radę :)

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też będę kilka razy we Wrocławiu ♡ w którym miesiącu będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne obawy co do następnej klasy. Śliczne zdjęcia <3
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! :)
    Oj tak, 3 gimnazjum, trochę się boje, ale szkoły ponadgimnazjalne mam już wybrane :)
    Jeśli chodzi o moje plany to na początku lipca lecę na Cypr, później jadę na Mazury (przyjeżdząją znajomi, rodzina), na początku sierpnia jadę na Białoruś na kilka dni XD, a potem znów Mazury :D

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też teraz idę do trzeciej gimnazjum i obawiam się, że nie dam rady z tymi wszystkimi obowiązkami :/ Ale masz rację, teraz przed nami wakacje, będziemy się martwić we wrześniu haha :D
    Świetnie wyglądasz! Pięknie ci w tym kolorze ust :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczny makijaż ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też właśnie trochę zaczęłam się obawiać trzeciej gimnazjum.
    Ślicznie wyglądasz :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja! :) Ja mam już trochę planów ^^

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Opole, to daj znać! :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny outfit ♥ i uwierz, że 3 klasa nie jest aż taka zła ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 klasa nie jest zła, materiał jest najłatwiejszy z całego gimnazjum, resztę też przeżyjesz :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne buty! :) Też się boje przyszłego roku.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zobaczysz, że 3 klasa nie jest taka okropna,jak straszą nauczyciele. Owszem jest troche stresu,ale da się to przetrwać. Gorszy jest koniec 3 gimnazjum... pożegnania i wgl.
    Obserwuję,jeśli to nie problem to proszę o to samo .

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też ten rok minął tak szybko... i już 3 klasa. :/
    Wakacje raczej spędzę w domu, pewnie pojadę na kilka dni do Wrocławia, a tak to wypady ze znajomymi. :)
    Udanych wakacji! :*

    whatever-ew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj niestety klasa 3 gimnazjum łatwa nie jest, ale najgorsza też nie jest!
    Dasz radę! :*
    Cudowna stylizacja :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jadę na kolonie do Sopotu w TĄ sobotę i się mega cieszę :')) resztę się zobaczy, raczej spontan.. ale na pewno nie mam zamiaru się nudzić i siedzieć przy kompie!
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam całe wakacje praktycznie zaplanowane, więc bardzo się cieszę :) super outfit!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zakonczenie mialam juz wczoraj, teraz ide do liceum..w 3 klasie nie jest tak zle!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie jade nigdzie, może mamę wyciągne do Wawy :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się boję przyszłego roku, mam identycznie jak Ty
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również boje się 3 gimnazjum. Byłam już bierzmowania :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo słabej jakości zdjęć twój outfit jest śliczny i masz bardzo ładną obudowę do telefonu :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/2015/06/creative-time.html

    OdpowiedzUsuń
  28. te buty sa obledne! mam ochote ci je ukrasc
    www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, kocham Twój styl :))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie martw się na zapas, bo na pewno dasz sobie radę :*

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Dasz rade ^^ Mnie to jeszcze czeka za rok, teraz 2 gim...
    Również nie mam nic zaplanowane na wakacje, które już trwają xD Chciałabym pojechać do Warszawy :*
    Pozdrawiam, www.darknesscali.blogspot.com (dopiero zaczynam, może dasz mi jakieś rady ?)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post ;*
    link do zdjęcia na instagramie: https://instagram.com/p/4oG5lIl5DK/
    e-mail: oliwia0251@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog! Zapraszam do mnie http://alicjabotakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram