BORNPRETTYSTORE

21:17

Jakiś czas temu podjęłam się współpracy z zapewne dobrze wam znanym sklepem internetowym bornprettystore.com :) Paczka przyszła w około 3 tygodnie, dobrze zapakowana, wszystko przyszło w dobrym stanie. Zamówiłam wianek, naszyjnik i okulary.
--------
Jeśli chodzi o okulary-są to typowo lolicie czerwone okulary w kształcie serc, ładnie się prezentują, wyglądają na solidnie wykonane, ale zobaczymy jak to będzie haha :)
| CLICK |
----
Wianek prześliiiiiiczny, nie jest za duży (co jest dużym plusem!), wygląda ślicznie na włosach i pasuje do większości rzeczy :)
| CLICK |
----
Ostatnia już rzecz to naszyjnik z błękitnym kryształkiem na rzemyku. Pod wpływem promieni słońca czasami zmienia on delikatnie kolor, co jest bardzo efektowne! No i jestem w nim zakochana haha :)
| CLICK |
----
Do bornprettystore macie ode mnie również 10% kod rabatowy na hasło ''ZOST10'', więc zapraszam do zakupów! :)
Mam nadzieję, że post wam się podobał:) Posiadam aktualnie 2 sesje na zapas, więc może opublikuję obie w tym tygodniu :)
Buziaki!

You Might Also Like

26 comments

  1. Okulary urocze, ale nie w moim stylu :P Wianek jest rzeczywiście śliczny, czekam na sesję :P
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okulary, może jak je gdzieś znajdę stacjonarnie to się skuszę hah

    ✿ luviia.blogspot.com `ZAPRASZAM NA KONKURS! ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy! Ten wianek jest śliczny :)

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówione przez Ciebie rzeczy są naprawdę świetne ♥
    Wianek i naszyjnik to cuuuudooo ;D
    http://maya-maay.blogspot.com/ wpadnij w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naszyjniki, w końcu musze sobie taki kupić :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, ale najbardziej podoba mi się wianek jest wręcz CUDOWNY ;)

    zapraszam na post o najlepszym przyjacielu czlowieka i mini wish list z dresslink.com
    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/2015/07/najlepszy-przyjaciel-czowieka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy zwlaszcza wianek i naszyjnik! :)
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się wianek, przydałby się mi nie tylko do jakiś sesji, ale też na co dzień, więc może kiedyś go zakupię. :)
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rzeczy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam takie okulary serduszka tylko że czarne! Urocze haha! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten naszyjnik jest świetny :*
    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś fajna dziewczyna! <3
    Zapraszamy na nasz blog! :) dopiero zaczełyśmy pisać i chcialyśmyżeby ktos to obserwował.. prosiła bym o to ! :) http://juliezaki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się zakochałam w naszyjniku *.*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik mi się stasznie spodobał <3
    Mega wyglądasz w tych okularach, naprawdę Ci to twarzy :D
    Super akcesoria!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik jest prześliczny, mega podobają mi się takie z kryształami. :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik i wianek, meega ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy są cudne :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy są super :)
    http://naynay-lian.blogspot.com/2015/07/hold-on.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram