''HAUL'' + giveaway results!

14:44

Heej! Dzisiaj pokażę wam rzeczy z nowych paczek lub takie, o których po prostu zapomniałam wam wcześniej wspomnieć :) Na końcu posta poznacie wyniki giveaway'a z shein!

 | crop top-CLICK |

 | t-shirt-CLICK |

| trousers-CLICK |
Niestety nie pokażę wam ich na sobie, bo są za małe:(

 | t-shirt-CLICK |

 | skirt-CLICK

 | boyfriend's-CLICK |
Tych też na sobie nie pokażę, bo są za duże:(

 | sweatshirt-CLICK |

 | t-shirt-CLICK |

| trousers-CLICK |
To taka zapowiedź przyszłego posta^ :)

 | skirt-CLICK |
Sprzedaję ją, więc jeśli jesteście zainteresowani wpadajcie na mojego vinted->TUTAJ

| sandals-CLICK |

--------------------------------
Przyszedł czas na wyniki giveaway'a! Wygrywa......
Dominika Dobrowolska!
....czyli komentarz nr 21! :)
Gratuluję Dominice!
Shein się powinno niedługo z Tobą skontaktować,więc sprawdzaj maila, bo wygrałaś 120$ na zakupy w shein!:)

-----------------------------------
To wszystko w tym poście, niedługo mam zamiar opublikować info dotyczące spotkania ze mną we Wrocławiu! :)
A 21.07 spotykam się z kochaną Lolką (oraz Anią i Roksi, ale ich pewnie nie znacie) pochodzić po Wrocławiu, ponagrywać filmiki itd. więc jak nas spotkacie to podchodźcie! :)

You Might Also Like

23 comments

  1. Świetne ubrania..i oczywiście nie mogło zabraknąc tennis skirt :P
    Gratuluję zwyciężczyni ^^
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne rzeczy! najbardziej podoba mi się ten 2 t-shirt ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie vlog ze spotkania z Lolką?
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sandały i t-shirty. :D

    Pozdrawiam :*
    ♥ Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknych rzeczy *,*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! <3

    Zapraszam do mnie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania. Często przychodzą za małe?


    http://mylivemrsagata.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ubrania, czekam na filmiki z Lolką. :)
    AleksandraQ-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza ta koszulka z napisem "yes" i buty:)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje wygranej, ladne rzeczy :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są te rzeczy z emoji :D
    szkoda, że mam daleko do Wrocławia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ciuchy, kocham twoj gust ;)

    zapraszam na mini lookbook!
    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/2015/07/mini-lookbook.html
    to mój pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie za male na Ciebie? :O to nie wiem jak maly musialby byc ten romziar hahahah

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy ,gratuluję zwycięscy (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka z kartonami mleka najbardziej mi się spodobała :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka 'pizza never lies' miazga! <3 :D

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram