FUNNYCASE.PL -recenzja

22:20

Cześć!
Bardzo przepraszam, że post nie pojawił się tak dawno. Totalnie straciłam chęci do blogowania, sama nie wiem czemu. Bardzo możliwe, że zrobię sobie przerwę od bloga, ale wtedy was o tym poinformuję :)
Dziś przychodzę z recenzją sklepu funnycase.pl na którym możemy zaprojektować dowolny case na swój telefon! Nie przeglądałam wszystkich, ale zakładam, że na każdy rodzaj znajdzie się case:) Są one w niewysokiej cenie, bo tylko 25zł :)
 Ja zaprojektowałam sobie dwa case'y. Jeden w nawiązaniu do najnowszego albumu jednej z moich ulubionych wokalistek, Charli XCX ''Sucker'', oraz drugi z logo nike :)
Przesyłka 10/10
Na paczuszkę czekałam zaledwie 3 dni, więc to bardzo krótko :)

Kontakt 10/10
Firma odpisuje zazwyczaj w ten sam dzień, jak nie to w kolejny (nie licząc weekendów), miła obsługa, zero problemów :) 

Jakość 8/10
Mogę się wypowiedzieć, ponieważ mam jeden case już kilka miesięcy. Minusem był nieprzyjemny zapach zaraz po produkcji, oraz to, że boki odbarwiają się na wskutek dłuższego kontaktu z telefonem.
Pewnie pomyślicie, że dawałam 10/10, bo reklama, współpraca, srututu. Nie. Chodzi o to, że funnycase jest serio okej i nie mam zastrzeżeń :)
Serdecznie polecam tę stronę, jeśli macie już od nich jakiegoś case, możecie napisać w komentarzu co myślicie o tej firmie!

Teraz zmykam spać, buziaki, dobranoc ♥


You Might Also Like

36 comments

  1. Szukałam tam case'ów na swój telefon, ale nie znalazłam:/ Za to Twoje są śliczne! Może gdy w przyszłości zmienię telefon, skuszę się na zaprojektowanie sobie tam case :)

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie pisałam z nimi e-mail, to świetna firma i chciałabym przetestować jakiś case!
    Najlepsza jest możliwość stworzenia własnego! :D
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły na case, zwłaszcza ten Nike :). No właśnie skoro jesteś zadowolona to czemu miałabys kłamac i dawac np. 3/10 xd. Jakbys narzekałam to ludzie by powiedzieli, ze dostajesz za darmo i jeszcze narzekasz, ehh..

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne case. Ja mam pecha, bo nie ma tam case na telefon, który chcę kupić :')
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar kupić od nich case, ale nie mogę się zdecydować na wzór :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten case z Nike. Chyba się skuszę, żeby zamówić jakiś case od nich. Pozdrawiam. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne case`y! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obudowy ! :)

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM

    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamawiałam case z nadrukiem mojego ulubionego zespołu, jestem bardzo zadowolona. Nadruk jest dobrej jakości, nie schodzi. Jedynym minusem są odbarwienia na bokach, które pojawiły się po miesięcznym czasie używania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ich produkty ;)
    Fajne casy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne case..chyba zajrzę na tą stronkę :D
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam sobie właśnie kupić case z tej strony, ale czekałam na jakąś recenzję, teraz już wiem i na pewno kupię. Świetny pomysł na wzory! :)

    ally-s-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Case bardzo ładne :)
    Sama zastanawiam się nad zamówieniem właśnie z tej strony, ale trochę odrzuca mnie to, że boki robią się takie jak napisałać w poście :\.
    « MÓJ BLOG ZAPRASZAM ! »

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się case z nike :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba bardziej case z nike! :)
    Ja chce sobie właśnie jakiś zamówić case, chyba zamówie własnie z tej stronki!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    dream-destinationn.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten ze znaczkiem jest cudowny!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne! Też uwielbiam tą piosenkarkę!
    sylwiaa3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dwa i gówno opor, odrywa się cały po baardzo krótkim czasie. Miałam i po tygodniu już odpadł ten nadruk jakby

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele slyszalam o tej stronie. nie mam gdzie kupywać casów, a jak juz sa to w niefortunnej cenie. fajnie ze jest taka strona, kiedys bede musiala ja przetestowac!
    Pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba się skuszę za jakiś case od nich ;))
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kupowałam jeszcze nic z tej firmy, ale wydaje mi się, że mogłabym to w niedługim czasie zrobić. Wydają się w porządku, a ja mam ochotę na nowy case. Stare mi się szybko znudziły.
    Co do przerwy - jeśli nie sprawia ci to przyjemności, to w stu procentach cię popieram. Nie ma nic na siłę, a przecież w każdej chwili znowu możesz zacząć pisać, kiedy tylko wróci ci ochota. Byleby była to przyjemność, a nie przymus:)

    zapraszam też do mnie *klik*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ta obudowa z logo nike! *.*
    Mój Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam o zamówieniu tam case'ów i mnie przekonałaś!
    http://solidscript.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez myslalam o zamowieniu case z jakimis fajnymi wzorami, ale nie wiedzialam, gdzie najlepiej :)
    jestem-margo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne etui! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cae są śliczne! Gorzej, że na mój telefon nigdzie nie mogę znaleźć case :(
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba się skuszę na jakiś case z tej strony :)
    zapraszam do mnie: megvy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne case'y, aż się sama skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są *-* Szkoda że nie ma na mój telefon :/
    Zuzia-Natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam do mnie :)
    http://zosiakwiatkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram