HATE YOU 2

22:29

Cześć kochani!
W te wakacje bardzo mało udzielałam się na blogu, ponieważ bardziej skupiłam się na moim kanale na youtube. Jakoś...bardziej ciągnie mnie do kręcenia, nagrywania, mówienia do kamery niż pozowania przed aparatem, a później stukania w klawiaturę. Jednakże ostatnio dotarło do mnie, że praktycznie wszystko to zasługa bloga. Dzieki blogowi założyłam kanał, dzięki blogowi zrozumiałam co wolę. Więc nie mogę opuścić bloga. Blog to jednak na zawsze część mnie i nie mogę jej tak po prostu zostawić. Także ogłaszam, że posty będą się pojawiać tylko wtedy gdy będę miała ochotę. Uważam, że to o wiele lepsze rozwiązanie niż jakieśtam ustalone dni i godziny. Może posty będą co miesiąc, co tydzień. To zależy jak wyrobię z czasem i chęciami. Ah, no tak! Pewnie nie wiecie, że jutro jest rozpoczęcie roku szkolnego....Jest prawie 23, a ja nie mam nic przygotowanego. No nic. Szczerze? Cieszę się na powrót do szkoły i jedynym minusem są dla mnie lekcje matematyki, których nienawidzę. Podobno 3 klasa jest najłatwiejsza, więc mam nadzieję, że jakoś przetrwam i za rok będę pisać kolejny taki post- tym razem o liceum haha.
Na dziś to raczej tyle, zostawiam was z outfitem. Buty robią całą stylizacje. Na moim instagramie pod ich zdjęciem wybuchła wielka spina i oburzenie, że są okropne. Ważne, że mi się podobają :) I jeśli macie zamiar napisać w komentarzu ''fuuu, ohyda'' to lepiej w ogóle nie piszę :)
Dobranoc, miłego jutrzejszego dnia! :)





| collar-dealsale | t-shirt-CLICK | shorts-CLICK | platforms-CLICK |

You Might Also Like

28 comments

  1. Sama idę do III klasy i mam nadzieję,że będzie dobrze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że buty to nie mój styl, to dla Ciebie pasują ;)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem dlaczego buty się ludziom nie podobają, według mnie są bardzo ładne *-*
    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój kombinezon, naszyjnik i buty to goal. Naprawdę, cudowne.
    Mam nadzieję, że faktycznie 3 klasa jest najłatwiejsza, bo sama do niej idę, także powodzenia dla nas!
    I nie zmuszaj się do pisania postów, warto tylko wtedy, kiedy mamy na to ochotę i nie zamienia się to w jakąś katorgę. Także ten. Mam nadzieję, że będziesz jeszcze pisać *nawet raz na ten miesiąc, mi to nie przeszkadza* bylebyś nie przestała całkowicie:)
    Również miłego rozpoczęcia jutro!

    zapraszam! *klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się buty podobają :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się wydaje, że 3 klasa jest najłatwiejsza i oby tak było, bo sama do niej idę :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty są przecudowne *-* Pasują do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy wolą bloga, niektórzy vloga, a jeszcze inni obie te rzeczy - tak już jest! :)
    Powodzenia we vlogowaniu!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem w 3 klasie gimnazjum, a jeśli chodzi o buty to są śliczne, chociaż ja wolałabym całe czarne/białe :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się opinią innych. Ważne, ze podobają się Tobie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie przepadam z takimi butami, ale jak tobie się podobają to szanuję to. Każdy ma inny gust i to jest chyba raczej zrozumiałe co nie.

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż sama nie ubrałabym takich butów, bo kompletnie nie są w moim stylu, to u Ciebie wyglądają super :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nie tylko ja zwróciłam od razu uwagę na buty! Mega są
    KreatywnaOsobka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze w końcu coś obejrzeć Twojego na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są piękne niczym jednorożce (?) ok. nie zostawiaj bloga nigdy przenigdy! +powodzenia w 3 gim. :)
    http://lienicormaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit!:) Powodzenia w 3 gim;)
    http://zycxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty bardzo przykuły moją uwagę :D Powodzenia w szkole i w matematyce ;p
    gaaba-gabaa.blogspot.com---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są bardzo ładne i przede wszystkim - oryginalne! Dość mam już tych wszystkich adidasów i conversów :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post. Buty są dośc dziwne i mi sie nie podobają, ale sa oryginalne. Piekna figura.

    byklaudiq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są śliczne, ale chyba najbardziej mnie się podoba naszyjnik, ponieważ bardzo lubię dodatki XD
    kamisamamira.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty jak dla mnie okropne, ale jesli Ci się podobają to przynajmniej nie ubieraj ich do tych skarpetek.
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie zdjęcie jest śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram