BORNPRETTYSTORE #2

21:24

Cześć!
Ok. 2 tygodnie temu dostałam kolejne zamówienie z bornprettystore. Tym razem zamówiłam case na telefon oraz okulary przeciwsłoneczne. Wszystko przyszło w dobrym stanie, ładnie i bezpiecznie zapakowane. Nic nie uszkodziło się w podróży. 
 ----
Jeżeli chodzi o case, to jest on wyciągnięty rodem z tumblra haha. A tak serio, często spotykałam go na tumblr i bardzo mi się spodobał i gdy tylko zobaczyłam go na BPS, wzięłam bez wahania! :)
Jest on przezroczysty, a w środku ma brokat i drobinki w kształcie serduszek, które pod wpływem ruchu przemieszczają się. Case jest cudoooowny, solidnie wykonany, i kocham go! Jedynym minusem jest to, że strasznie pogrubia telefon, ale da się przeżyć! :)

case-CLICK 
------
Jeśli chodzi o okulary to tutaj już trochę gorzej z jakością. Przyszły troszkę krzywe, ale udało mi się je doprowadzić do normalnego stanu :) Ładne, okrągłe, matowe, co tu więcej mówić. Strasznie mi się podobają. Niestety jest już coraz mniej słońca, więc mniej okazji do noszenia ich, a szkoda:(

sunglasses-CLICK
-------
Do bornprettystore macie ode mnie również 10% kod rabatowy na hasło ''ZOST10'', więc zapraszam do zakupów! :) Mam nadzieję, że post wam się podobał:)
Do zobaczenia wkrótce! ♥

You Might Also Like

22 comments

  1. Ten case jest ładny, ale na jasnych iphone'ach, ponieważ może dlatego, że sam jest jasny :D.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mleko-z-pomarancza.blogspot.com

    #pierwszahehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Też ostatnio składałam u nich zamówienie ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super case i okulary, szkoda, że przyszły krzywe xd
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny case :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten case jest cudny, też chcę właśnie kupić sobie jakiś w tym stylu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne rzeczy, a case wygrywa <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O,bardzo Ci pasują te okulary!
    I dobrze, że udało Ci się je wyprostować!
    Case też fajny.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne etui :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Case jest spoczko, ale okulary cud miód i malina haha :)
    Mój blog {klik}

    OdpowiedzUsuń
  11. Okularki bardzo ładne, świetnie ci pasują. Dla mnie raczej odpadają, bo jakoś nie noszę zbyt często okularów, czuję się wtedy dziwnie.
    Za to case cudowny! Widziałam podobny na jeszcze innej stronie z obudowami, ale zamiast serduszek miał zwykły pyłek. Muszę się poważnie zastanowić, czy sobie takiego nie sprawić:)

    zapraszam *klik*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta obudowa jest super, w okularach ci bardzo ładnie ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna obudowa zawsze chciałam taką mieć! :)
    Zuzia-Natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ta obudowa jest zajebista! szkoda ze nie ma takich na moj tel :(
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny case!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. FiaryBe.blogspot.com
    Zapraszam 🌸👼🏻😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten case na telefon! szkoda że nie ma go nigdzie na mój model telefonu, bo jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny case ♥

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram