come back?

20:24

Heeeej!
Hohoh, ile mnie tu już nie było? Chcę wrócić do blogowania i to z mega powerem. Potrzebuję tylko trochę waszej pomocy, a mianowicie!
O czym chcecie tutaj czytać? :)
Zdecydowanie ułatwicie mi sprawę, jeśli w komentarzach napiszecie konkretne tematy, na które chcecie, żebym się wypowiedziała, więc bardzo was o to proszę! :)
Na dziś to tyle, nie obiecuję, że posty będą pojawiać się regularnie, ale mogę obiecać, że będą się pojawiać! ♥






| hat-IDK | top-CLICK | shorts-CLICK | shoes-IDK |

You Might Also Like

22 comments

  1. Myślę, że zdjęcia stylizacji i jakiś tekst na konkretny temat od siebie i będzie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób różne OOTD i lookbook :) Cieszę się, że wróciłaś
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czytac przemyślenia :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te 2 zdjecie :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wracasz! Czekam na nowe notki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czytać czyjeś przemyślenia ale w twoim wykonaniu lubię wszystko lmao

    nieprescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam wszystkie twoje lookboki i posty przemyśleniowe, ale od dłuższczego czasu czekma na jakiejś DIY. :D

    julia-skoprupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie! Ale wyrosłaś! *.* Super zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Wróciłaś! Ale się cieszę <3
    Może kolejne "15 faktów o mnie" ?
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie! Śliczne zdjęcia, chętnie przeczytałabym o twoim stylu i tego jak ludzie go odbierają.
    MAYUM -click-

    wpanij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. tęskniłam <33
    pisz o czym chcesz bylebyś dodawała coś regularnie
    świetna stylizacja

    http://hopeandestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tych zdjęciach wyglądasz na mega wysoką, na dodatek te nogi!
    Czekam na nowe posty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. darlsic powraca... och, ach, ech :)))
    sweterek jest mega uroczy!
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Cię i bardzo cieszy mnie to ,że powracasz na bloga ! Swietne rzeczy ! Są mega *,* Zapraszam na mojego bloga :)

    http://ituciemam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że wreszcie coś dodałaś ♥ Mega zdjęcia!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;) ja bym chciała poczytać co kolwiek Np o twoich przemyśleniach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze. Motywują mnie one do dalszego działania <3

Pozdrawiam!

Instagram